Kilo verme çabaları, Teknoloji Blögü ve Blog teması

  • Ocak 06, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

kilo verme çabalarım wii fit ile tam gazla devam etse de, ben bir buzdagına dönüştügüm için, azcık azıcık verdiklerim, kısa sürede pek bilanço farkı yaratmıyor. işallah şu hızla gidersem ayda 5 kilo olaraktan 6 ay sonra bel oyuntuma kavuşabilecegim. eski kıyafetlerime girmeyi iple çekiyorum..umarım aksilik olmadan veririm şu kiloları.
neyse dün wii fit ile 400 kalori yaktım.
nedense konuştugum insanlar, ay ne güzel, kilonla barışıksın falan diyolar. benim gibi dobili biriki arkadaşım daha var, hep utanıyorum, kilomu küçük söylüyorum, kendime dobili diyemiyorum falan diyorlar (zeynep senden bahsetmiyorum:p ) benim kocam, kardeşim, annem babam habire benimle dalgaya vurdukları için yalama oldum sanırım, artık kendimle dalga geçiyorum ben de bol bol. kolay mı ayol, verilecek 25 kilo var!

kocam bana topikosman der, kardeşim abla bigun hapşırdıgında kabugun kırılacak içinden zayıf merop çıkacak der, babam bana ramazan diye seslenir, daha neler neler. işallah 2010 benim bu tabirlerden kurtuldugum bir yıl olacak hehehe.

Teknoloji Blögü açtım. bazen birgünde ufak tefek de olsa 50 tane yeni şey ögreniyorum, çaylaklık forever...
Onları az buz dilim döndügünce yazmaya başladım..
Umarım ilerde bir referans olabilir. şimdilik ne gelenim var ne gidenim ***dırırırırırırm**biçareyim, divaneyim***tırırırırrıırmmm
ama gün gelecek fakir az bilgili ama azimli bir itci vardı şimdi o çok bilgili!!! nihahahah diye kahkaha atacagım işallah :DD

ve deee
Blög temamı değiştirmem lazım, ama nolsun.. hazır bişey alıp kullanmak istemiyorum, zaten beyaz fon çok seviyorum böyle düz beyaz bişey bulup iki sagını solunu kırıcam bi ara yapıcam bişeyler,
üstte tabmenü olmalı; dışarı giden linklerimi koyasım var. darlandırdı beni bu tema, sıkışık geliyo artık.

tebrik ediyorum valvololarımı sonuna dek okuyan varsa... (nazekintop, sen hariç :p)

You Might Also Like

5 yorum

  1. e hani nerde teknoloji bloğun adresi ben mi yannış annadum.

    YanıtlaSil
  2. Kilo vermek kolay, almak daha kolay. Verdikten sonraki ilk birkaç aylık süreç acayip önemli. Onu atlattınız mı gerisi geliyor. Umarım istediğiniz boyuta ulaşırsınız. :)

    YanıtlaSil
  3. Wii'de Fit değil de bence asıl EA Sports Active ve yeni çıkan devamı EA Sports Active More Workouts deneyin, daha çok kalori yaktırıyor ayrıca egzersizler farklı kombinlerle biraraya getirilmiş ve çeşitli "workout"lar oluşturulmuş. Çok kullanışlı...

    YanıtlaSil
  4. ohaaaa! tamamen benim içinde bulunduğum durumun aynından!
    ben de 6 aylık bir programın 6. haftasındayım ve 5 kilo virdim! 6 ay sonunda 25 kilo hedef! artık kimse ben ilen şiş'wo'man diye maytap geçemeycek!

    YanıtlaSil
  5. Okudum sonuna kadar (:

    Dün mü evvelki gün mü acayip bir iş yaptım ve "ohYeahBunlarıYazacakBirBlogTutmalıyım" damarım yeniden depreşti. Bi kere en basitinden kendime faydam olur, onyüzbin bookmark'ın hangisi ne işe yarıyo onu mu tutup durcam aklımda.

    Haha bu arada benim de dobik olduğum bi dönem vardı, o sebepten aile içinde hala tosun diyolar, toşun, tosunoğlan hatta.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim