Eve Dallas

  • Mart 06, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Nora Roberts okuyan ve onun Gelecekte geçen "..in death" serisini bilen var mı?

Bu kitapların baş kahramanı çocukken öz babası tarafından cinsel tacize/şiddete maruz kalmış, güzel, güçlü bir kadın polis Eve Dallas. ve hatunun gerçek olamayacak kadar yakışıklı, zengin ve sadık bir kocası var: İrlandalı Roarke.

Ben eskiden yalar yutardım bu kitapları. In death serileri diye bilinir, İsimleri şöyle gider serinin:

Naked in Death
Glory in Death
Immortal in Death..
ve daha bir sürüsü.

Kadıncagız bunları J.D. Robb takma adı ile yazmış, kitaplar gerçekten güzel bakın, yani edebi bir anlamı olmayabilir; Agatha Christie gibi kapıp götürmeyebilir ama bir polisiyeden beklediklerinizi fazlası ile veriyor.

Sevmedigim tek şey kitabın içinde kaynayan cövül cövül aşk.. Roarke ve Eve in sevişmelerini detaylı anlatıp duruyor Nora abla. sorarım sana niye? Aşk okumak istesem giderim Barbara Cartland okurum, beyaz dizi okurum.


İşte Hayalimdeki Eve, Ashley Judd! Roarke da herhalde şu olurdu:


Evet, Jim caviezel. Ne bileyim Roarke u fiziksel olarak düşününce aklıma hep o geliyor!

Sevgililer gününde mehmet ölüm tuzagı adı ile çevrilmiş Conspiracy in Death'i almış bana, okudum ama eskisi kadar zevk alamadım. Ben mi yaşlandım, kitap mı bayık? Okuyan varsa fikirlerini isterim dogrusu :)

Hollywood neden hala filmini çekmedi bu kitaplardan birinin, merak ediyorum dogrusu!

You Might Also Like

4 yorum

  1. ben de okuduğum kitabı kafamda canlandırmaya ve hatta abartıp yönetmen edasıyla film gibi çekmeye bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. hmm bilmiodum du ideefixeden araştırim

    YanıtlaSil
  3. eve ve roarke askı muthıs...suanda turkıyede yayımlanan tum serının tum kıtaplarını okudum... benım favorum kındar olumdur...nora eve gıbı guclu bır karakterı cok basarılı bırsekılde yaratmıs...ona hayran kalmamak elde dıl..kı aynı sekılde roarke de ;) bu arada sevısme sahnesıne gelınecek olunursa... eger bır roman gerceklıkten bahsedıyorsa gercek ogeler ıcermelıdır...eve ve roarke evlı bırer ınsan aralarında sevısme sahnesının olması gayet normal... kı dedıgın gıbı sureklı bunlardan bahsedılmıyor... gayet az bırsekılde ayrıntısız ele almıs nora bu olayı...bence abartan sensın..kı vıcık vıcık bır askta soz konusu dıl aralarında... gayet yerınde bence hersey...fotolara gelınce eve e fotoyu benzettım ama roarke hayalımdekı gıbı dıl.... roarke nın daha kaslı ve esmer olması gerek bana gore ;) ne de olsa dunya onun ayaklarının altında :D:D:D okumayanalra sıddetle tavsıye ederım...harıka bır serı... ben cok etkılendım kı halada etkılenıyorum...muhakkak okuyun :)

    YanıtlaSil
  4. Bukadar uzun bi seri film olursa son kitaba kadar yaşlanırız :) bence dizi olmalı tadından yenmez, arşiv yapıp izlenir:) birdee tabikii kitaba sadık kalınıp çekilmeli hatta hattaa altını çizdiğim Roarke Eve cümleleri aynen kullanılsa ne de iyi olur 😍 ❤

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim