Gugıl a sordular, ben cevapladım

  • Mart 20, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

cenabetlikte dinden atılma varmıdır?

yoktur güzel evladım, merak etme. cunüp gezmek konusunda ihtisas sahibiyim bizzat ben. boy abdesti almam, banyo yaparım sadece, hem ne farkı var ki ikisinin kuzucigim?

aile sıster seks hikaye

abboo.. yavrum sen ne ettin böyle. derhal bırak interneti alıyorum senden tüm yetkileri. (ayrıca gugıl a teessuf ediyorum iyi aile blogu burası be, neden getiriyosun böyle serserileri!)

hamile isen nasil anlarsin kismi

uuv çocugum.. nasıl anlarsın kısmına gelmeden sen öteki kısmı hiç gerçekleştirme daha iyi. skor yapmayın yani evladım! daha açık nasıl söyliyim. bak şimdi, eger gercekten hamileliği nasıl anlayacagını bilmiyorsan iyi aç kulacıklarını. müracaat: en yakın eczane, 1 adet hamilelik testi


jenıfırın götü

terbiyesiz.. bari merope un götü diye arayaydın be. jenifir kim lan?

kolbastı tinki winki

işte kavram karmaşasına kurban gitmiş bir yavrucak daha. kolbastı trabzon, tinki vinki teletubby evladım, kapiş?

teletabili kolbastı

yoo dostum yoo.. bir tane daha mı? fakat.. teletubby ile kolbastinin ne alakası olabilirdi??

yaprak dokumundekı nazminin gercek adı nedır

hhıh. gidip bulucan da sen evlenicen he mi? pışşıık. yagma yok dostum, istersen babayialirsin@hotmail.com a mesaj at, telefonunu gonderelim nazminin.






You Might Also Like

1 yorum

  1. ahhahaha teletabili kolbasti beni bitirdi =DDDDD

    google'in analytics'iyle mi yapiyoduk bunu kuzum bi ara ben de bakiyodum ama basbayagi unuttum nerden yaptigimi :S

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim