Londra yolcusu kalmasın arkalara ilerleyelim sağlı sollu

  • Mart 25, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

bu degil, haftaya c.tesi gidiyoruz ingiltereye nihayet. gerçi 10 gün kalıp dönecegiz, ama olsun. Benim londraya ilk gidişim olacak, mehmet daha önce iş için 2-3 kere gitmişti.
Ortaokulda discoveries kitabında gördügümüz londra enstantenelerini hatırlıyorum, madam tusseud mu ne onun müzesi, kırmızı otobüsler, kırmızı telefon kulubeleri, fish'n chips, yüzlerce insanın kellesini yitirdigi Londra kulesi... görür müyüm hepsini bilmiyorum, baska ve çok sayıda iş var çünkü o 10günde yapılacak.
Ya bir de öküz gibi midsomer murders izliyoruz, ordaki yerleri de görmek isterdim sanırım. patikalarda fink atarken biz de cinayete kurban gidip cortlamayalım da!
işallah izledigim midsomer murders bölümlerinin konuşmama/anlamama faydası olur. ielts ten 8 i nasıl aldım bilmiyorum ama götüm gibi konuşuyorum!

Bir de alacakaranlık kitabına basladim ağalar. hoşuma gitti, aptal bir romantik gibi emiyorum kitabın sayfalarını. Stephen king amcam j.k. rowling'i yerlere göklere sıgdırmazdı ama Alacakaranlıgın yazarını itin götüne sokup çıkartmış sanırım.

Ozen Beedle in masalları da çıkmış, onu da aldım yk yayınlarından, ama daha okuyamadım. Bir de Leydi Jane Grey i de okuorum, o nasıl oluyo derseniz esasında J. gray i okuyodum ama evin içinde kitabı kaybedince alacakaranlık a baslamak durumunda kaldım...
neyseki bu sabah j. gray i buldum fakat artık digerine basladim onu bitiriyim öyle devam ederim :P sırada bir de bakirenin aşıgı bekliyor okunmak için.

You Might Also Like

4 yorum

  1. Hayırlısı olsun merope.Umarım iyi geçer seyahatiniz.

    YanıtlaSil
  2. cok kiskandim, ben cok hem de cok severim londra'yi. bence sen de bayilacaksin. tadini cikar, bol bol yuru londra'da ve ciftkatli otobuse bin. haftalik kartlar var cok ucuza geliyor. fotolari bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. çok saol marti,işallah iyi geçer.

    nilufercim, sen mi kıskanıyosun :)) yapma kızım avrupa fatihisin sen :)

    YanıtlaSil
  4. eheheh bu gobekle evden disari cikamiyorum ki su aralar, bugun tek gittigim yer kosedeki market.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim