Atonement (spoiler)

  • Mart 07, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Çok güzel filmmiş doğrusu. çekimlere ve sahnelerle müziğin uyumuna bayıldım. 

Mutlu bitse güzel olmayacak filmlerdendi Atonement..

Filmi izlerken aklıma sık sık Soğuk Dağ geldi. yok, haşa. Kefaret'i soguk dag gibi buram buram yapmacıklık kokan bir filmle karşılaştırmak gibi bir derdim yok. seven vardır muhakkak ama ben soguk dag'a gıcık olmuştum, kelimenin tam anlamı ile "gıcık". Ada yani Nicole Kidman'ın o bokun rezilligin içinde yiyecek bir dilim ekmek bile bulamazken sanki kuaforden ve saç bakımından yeni çıkmışçasına efil efil saçları hasta etmişti beni. bu kadar olmaz. filmin sonunda jude law döndügünde hatun sanki yeni güzellik salonundan geliyor gibiydi! peh.

Oy nicole nicole, nereden buldun botoksu ve sarı saç boyasını o savaş günlerinde?
Kaşlarını neyle aldın, makyajı nasıl yaptın ekmek bile bulamazkene...

Atonement ise savaşın ve sonuçlarının o rezilliğini görsel ve işitsel olarak  dört dörtlük
 yansıtmasının yanında, Bryoni miydi? işte o kızın gözünden ve kalbinden geçenleri bize tam anlamı ile hissettiriyor. İnsanlar yaşamışlar, başlarından anlık bir davranoş yüzünden neler geçmiş, yapamamışlar; kavuşamamışlar ve ölmüşler işte.. 
ama bu hikayeyi anlatış önemli degil mi?  bence en güzel şekilde anlatmış yönetmen ...

Keira Knightly i hiç sevmem aslında, oyunculugunu da asla ahım şahım bulmadım. bana hep çok şımarık bir kızmış gibi geliyor, filmlerde güldügü zaman hele çok yapmacık buluyorum. ama
 hatun bu filmde yüzü gülmediginden mi ne.. şiir gibiydi. 

Kavuşamayan tüm aşıklar..cennette kavuşurlar umarım..ne diyelim?

Özetle: Kıyafetler, çekimler, hersey mükemmeldi..Sonunda çok ağladım çook. Beğendim bu filmi kısaca, hala izlemedi iseniz tavsiye ederim "çok"..

You Might Also Like

1 yorum

  1. bu ablanın düşes filmini seyrettim ben de. guzeldi, degisik bi sekilde uzulmuyorsun, ama bi yerlerde icinb eziliyor, bir kadın olarak.
    yarın ben de bu bahsi gecen filmi izleyeyim bari, bilen sözü dinleyip :P

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim