Beyfendi, oglunuz pek tatlıymış maşallah

  • Mart 15, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


İşte babamın ben küçükken sürekli duydugu cümle. beni erkek zannediyolarmış gayet de normal, şu surattaki "hoop birader bi durum mu var" ifadesi normal bir kız bebekte olur mu ya zaten..çok çirkin bir çocukmuşum ben be. işte delili. hayır öz annem bile bunu itiraf ediyo zaten! çirkin bi bebektin, büyüdün de bişeye benzedin diyo.

ya anne bide işallah agzımın sürekli böyle açık durmasına izin vermiyosundur.. izin veridysen eger, kendimi bilene dek bol bol sinek yutmuşumdur.

You Might Also Like

5 yorum

  1. hiçtebile çirkin değilmişsin; ama oğlan mı kız mı deseler ben de oğlan derim bilmeden :)

    çirkin değil, tekrar ediyorum.
    çirkin çocuk görmemişsin sen.

    YanıtlaSil
  2. sagol canım!
    meymenetsiz diyelim o zaman heheheh :)

    YanıtlaSil
  3. yok beyav, spot ışığından filandır, gözleri kısınca kaşlar çatılmış işte. bi de sabit dur diye kim bilir neler yaptılar karşıdan dikkatini dağıtmak için.

    sen de şimdi yani, bulmuş ordan bi garibim resim, ben çirkindim dedi çıktı işin içinden. :))

    YanıtlaSil
  4. Evet agiz seklinde duzelme var ancak birader bi durum mu var seklindeki yaklasimin degistigi pek soylenemez. Bi gun gelicek Bostanli Migrosdaki taki kasiyer kadinlardan biriyle beraber sac saca bas basa MADO nun dondurma vitrinine giriceniz diye odum kopuyo. Relax topik, noluyoruz yaw. Stres forever modundayiz yani.

    YanıtlaSil
  5. topik rumuzu ile bu yorumu yazan aziz insan acaba benim kocam olabilir mi?
    yoluşmak güzeldir. eğlencelidir! stres atıcıdır!
    hem madonun vitrinine girelim işte fena mı? dondurma yiriz yigenim!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim