İkea seni çok seviyorum

  • Mart 25, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments


ya pazar günü ikea ya gidip, abajur aldım geceleri kitap okurkene lambayı ayaga kalkıp kapatmak çok zoruma gidiyordu.. .çıt diye kapatayım uyuyayım istiyodum.

abajurun ayagı ayrı başı ayrı satılmakta ikea da. salak kafam, ayagını masa üstünde durandan degil de, tavana asılandan almışım.

Dün gittim degistirmek için ikea ya, Allahtan üşengeçlik edip yanıma hem abajuru almıştım hem de değiştirecegim parçayı.
Anaa! ne göreyim abajurun da ayagının da fiyatı yarıya inmiş!

Hemen iade ettim, böylece 1 abajur fiyatına 2 tane almış oldum, takım oldu :) ne şans dimi?
Abajur resimdekinin aynısı, siz de beğendiyseniz kaçırmayın bence, şuan yarıya inmış ya fiyatı.. Ama abajurun ayağını siyah sevmiyorum ben, o yüzden sarı pirinç görünümlüden aldım.

Bir de kendime ysl babydoll aldım, sırf şişesi için!

You Might Also Like

4 yorum

  1. Tüketim alışkanlıklarının teşhirinin karşı konulamayan cazibesi :) Alamayan yazınca hanzoluk olur, alan yazınca "hoş". Yüce gök, üstümüze çök de bitsin bu acı...

    YanıtlaSil
  2. gök üstüme çöksün çöksün ama gene de alışverşi edebileym yoksa valla yaşam damarlarımdan biri kesilir böyle de bir insanım

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim