Sharepoint 2007 : disaster recovery plan?

  • Eylül 04, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Sharepoint 2007 de otomatik backup alma özelligi olmadıgını gördügümde şok geçirdim. Yani nasıl olur? backup schedule edemiyoruz! ciyak diye bagırasım geldi.

Ben sharepointe de, sql server 2005 'e de çok yeniyim. Hatta SQL server i ilk kez bugun açtım diyeyim. Sagolsunlar maintenance planning wizard gibi bişey yapmışlar, differential backuplarımı planladım. Ama ya sharepoint?

Ben sharepoint için 3 adet backup yöntemi kullanacagım. her gece;

1- stsadm ile her gece exportunu alacagım(scriptle tabi)
2- stsadm ile her gece full backup(bu da scriptle)
3- image copy - adonis diye bi programla ki vmware e de çevrilebiliyormuş-

tabi bide sql backupları var. Microsoft u hiç sevmiyorum. onun ürünleri ile uğraşmak da azap. Oracle ımı verin bana! Her yerin dokumantasyon oldugu, aradıgım herseyin cevabını buldugum metalink e kurban olsun sharepoint ve sql server.vallahi böyleyken böyle.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim