Jennifer Lopez vs. Gülben Ergen

  • Eylül 26, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments


Abi ben bu iki kadını birbirine acayip benzetiyorum, elimde degil, sanki bizim ülkenin Jennifer Lopezi Gülben Ergen.

Ha ikisini de hiç sevmem, dayanamam, sinir olurum. Ya ama allah aşkına, ne şarkıcılık desen şarkıcılık, ne oyunculuk desen oyunculuk. Güzel olmasına güzeller de hadi, çok mu güzeller allah aşkına? Yani ne bir manken endamı, ne bir dünya güzelligi. Makyajsız resimleri gayetle sıradan.

İkisinde de ben gördüm geçirdim havalarındaki bilmiş tavırlar. "Sizden biriyim" demeye çalışmak ama yapamamak! Ay jenifircıgıma bakınız elbisesinin arkası kapanmamış yandaki resimde, artık çekimde midir bilmem.

Bu iki hatunda da, aman Allahım evliyim, oh çocugumu da yaptım, Kocam da bana tapar! havaları? Nedense kocalarının suratlarından da duygu/his okumak mümkün degildir ikisinde de. vazife görür gibi, bir çanta taşır gibi koca taşır iki bayan da. Ama şimdi hakkını yemeyelim Lopez in bazı şarkıları fena degil. Gülben ergen in ise degil şarkısına sesine dayanabilene aşkolsun. Adeta dinledikçe gözümün önünde o dudak hareketleri, o yapmacık mimikler uçuşuyor!!

Ebeeet. Gülben Hanım, hep mukemmel kadın, hep mükemmel. Ay rexona reklamından ögrendik ya canım!

Marziye diye çıktı, nasıl bir çıkışsa o, kaset maset bile çıkmasına ragmen hiç gündemden inmedi. Yani bir de sevişme kaseti için düzenledigi basın toplantısında "hepimizin kız kardesinin,sevgilisinin vs. basına gelebilecek bir hadise" özeti geçti ya ben kendimden geçtim. Nasıl ya?


Sıradan bir insanın seks kasedi olabilir ha? İnanamıyorum.. bu ne alçak gönüllülük gülben hanım? her özellige gelince mükemmel, ama kusurlara gelince, herkesin başına gelebilir plagı oynamaya baslıyor demek ki. Ama yoo, yoo olamaz. siziin basınıza gelmiş her hangi bir şey biz fanilere yaşatılamaz. yok yani mimkin degil.
Yanda makyajsız, yüzü kremli / peelingli? gülben ergen var. bu kadının gördügüm en dogal pozu bu.

Yine lopez cephesine dönersek. ben o kocasına cok uzuluyorum. Her resimde Jennifer şöyle bi heybetli, böyle tuttugumu koparırım, kafanızı bile ucururum bakıslarında, o adamcagız ise "yedi beni bu kadın" diye içli içli duruyor sanki. yani bi deri bi kemik, bı gıdım canı var yavrucagın.

Gerçi Gülben ergen bebeklerinin fotosunu ne yaptı bilemiyorum ama Jenifir people a sattı diye kalmış aklımda. Akıllı kadın vesselam.
Ya bu iki kaıdnın en büyük ortak noktaları,
1-makyajsız çok sıradan görünmeleri
2- kocalarının sadece kocam olsun demek için olmuş gibi durması
3- kendilerini imparatoriçe sanmalarının suratlarından okunması olarak sıralanabilir..



Bakın şimdi, bu resimde adamcagızın sessiz çıglıgını kimse duymuyor mu ? bir ben mi goruyorum. Hayatımı yedi bitirdi bu karı benim uleen diye haykırıyor sanki ya :( yazık gunah!

bir de bonus olarak jenifirin makyajsız resmi geliyor. bak!




You Might Also Like

8 yorum

  1. evet yaf, adam dertsiz başıma dert aldım der gibi durmuşşş:)))

    YanıtlaSil
  2. eheheheh
    gülen resimleri de var aslında ama adamda bi hüzünlü surat var gülse de aynı gülmese de
    neden burdayım ben ifadesi hep

    YanıtlaSil
  3. Marc'ın öyle durduğuna bakmayın,Jennifer için yuvasını yıkmıştı diye biliyorum ben.Ayrıca unutmayalım ki J'in eski sevgilisine herkes yanıktı :p Gülben Ergene laf yok zaten,tamamen bir ekran kirliliği ...

    YanıtlaSil
  4. Valla çok doğru tespit :)
    Bende ikisini birbirine acayip benzetirim, ikisinde de küçük dünyaları ben yarattım havası, benzer fizik, makyajsız sıradan surat:)

    YanıtlaSil
  5. ahaha hiç böyle düşünmemiştim ben aslında :) gülben ergeni bugüne kadar çok kişiye benzetmiştim ama jennifer'ı düşünmemiştim :) oldukça ilginç + güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. valla bravo...gerçi jennifer güzellik ve ses olarak beş basar ama yinede söylediklerinizin çoğu doğru...gülben ergenin yüzündeki fondoten parçaları sanırım sette makyajını tazeliyorlar..gözlerine kalem çekilmiş ve rimeli var.dudakalrındada ruju var.çok belli.yani tam sıfır makyaj değil gördüğünüz üzere...birde o gözlerindeki makyajı silsin bakalım...nasıl bir göz şekli çıakcak ortaya...makyaj nasıl bir nimettir böyle ya.özellikle göz makyajı insanı ne kadar değiştiriyormuş.ablak yüzlerini nasıl daraltıp şekle sokuyorlarmış baksanıza...makyaj olmasa bunlar bugün buralarda olamazlardı zaten..yatıp kalkıp makyaja dua etsinler...

    YanıtlaSil
  7. Çok ama çok saçmalamışsın bence her insanın mutlaka bakıma ihtiyacı vardır artı(+) onlar ünlü sen git başkalarına laf söyle ama Gülbene hiç değil 3 çocuğu var maşallah ve Allah bağışlasın çok da mutlu görünüyor nazar değmesin bunları yazmandaki amaç ne anlamıyorum sanane yaa SANANEEE..

    YanıtlaSil
  8. bakım başka bir şey boya küpünü dalıp bambaşka insan olmak başka bir şey.kozmetik dünyası ünlüler için çalışıyor zaten:)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim