mim diye büşücükler varmış.

  • Eylül 15, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Mimlenmişiz, ne oluyosa artık!
Efendim ben zaten iki lafı bir araya zor getiriyorum
O iki laf bir araya gelince dayanamıyorum ben de onlarla el ele tutuşup koşmaya başlıyorum; bayırlardan yuvarlanıyoruz kelimelerle, bir bakıyoruz başladııgımız yerden çoook uzaklardayız..

Kısacası bu mim işleri bana göre degil
ben mahalle bakkalı tadında böyle bi gazoz kasası çekip lak lak edercesine yazıyorum ha buraları..
böyle, özenmeden yani.

Ya; buralar eskiden benim dedeminmiş bakmayın siz :P
Çok meşgulüm be internet.. ondan bir süre senden ayrı kalabilirim. 1 haftacık.

Bu bir haftanın- hadi bilemedin 10 gün de- sana gülücüklerle geri dönersem, söz mimlerimi de guburdatıcam.

ama ben kimseyi mimlemem...baştan diyim!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim