Taksit erteleme denilen saçmalık

  • Eylül 08, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Bütün kredi kartlarında böyle acayip cazip süper bişeymiş gibi sunulmaz mı, sinir oluyorum, allah kahretsin sizi diyorum, nedir Allah aşkına bu?

taksit ertelemenin bana ne faydası var, dibime kadar borç içinde yüzerken "anaa taksit erteliyolar gidip harcıyım " diyosam allah benim cezamı versin zaten, demiyosam da millete sokmak için sivrilttiginiz kazıklarınızla sizin.

yuh!

You Might Also Like

3 yorum

  1. :) Yakında beyaz eşya firmaları başlarlar "Şimdi alın 2008'de ödemeyin 2009'da ödemeye başlarsınız" diye :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle!
    sanki bi faydası var tey yani!

    YanıtlaSil
  3. cicim seni mimledim, bi ara bloguma bi bak bakalım:)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim