• Nisan 14, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments




- Nesi var doktor?
+ Ah, durum düşündügümüzden de ciddi. Metallica'yı sahne önünden izlemez ise ölecek hastalıgına yakalanmış...
- ooh şiT!

şit ya!! Kosskoca metallica, metal davarları, kurban olduumun metalci amcaları biz çocuklugu bitirmiş ve para kazanmaya başlamışken Türkiyeye gelsin, sen kalk sahne önü fiyatını 350 ytl yap. Oha demezler mi adama?

Ben o parayı verecek güçteyim Allahıma bin şükür de; o paraya 1 aile bi ay geçiniyo lan, yazık günah be. VIP ten alırım ancak, sahne önü almayacagım. (öl, geber)

memoyla 700 ytl vermemiz gerekiyo, o parayı gözden çıkardıysak zaten 2 vıp alırız, 300 e kalan dörtyüz yetele (400ytl) ile gider fakir doyururuz lan.

kaç çocuk çikolata yer o paraya!

You Might Also Like

2 yorum

  1. sen buna degersin! Hemen al! Yoksa fikrini degistirirsin :)

    YanıtlaSil
  2. yahu ben senin kim oldugunu daha yeni çaktım emi? hemen ekledim linklere. yok almam kız, israf ya yazık
    vip de yeter en azından numaralı koltuk
    :))
    selam ediyorum çıtır anne :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim