mehmet fransadan döndü

  • Nisan 08, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

MEmocum nihayet geldi. (aslında cuma geldi ama ben anca haber ediyorum buraya)
Ama kafamı kızdırdı. Düşünebiliyomusunuz Fransaya kadar gitmiş ve bana bişey almadan gelmiş. bol bol resim çekmiş, eyfel kulesidir, champ elyyses mi ne, orasıdır.

Ama çooook pahalıydı hayatım hersey, burda alası var ; ordan 1 çanta alacagıma 2 tane alırım aynı paraya burdan, hem parfumu de strawberryden alıyosun nabıyım.. diye savundu kendini eşek? (parise her giden parfum alıyo ya)

nabıyım simdi ben bunu, kesiyim mi, yoksa 1 yıl kitap okumaya mı mahkum ediyim?

Bu hafta da istanbula gidiyoruz, büyükada senin ortaköy benim, haftasonu kaçamağı. Ah! ihtiyacım vardı uzun zamandır bu tatile.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim