Dün yine bi film izledim: Rules of Attraction

  • Nisan 22, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Hiç olmadı Shannyn Sossamon un güzel gözleri ugruna katlanırım diye taktım Cd yi dvd player'a. Efendim abuk subuk bir gençlik filmi beklentisi ile dolmuştum.
Fakat önüme hiçkimsenin neyi ve kimi önemsedigini bilmedigi bir dünyada dönen insancıkların etkileyici hikayesi geldi.
Filmin daha girişinde esas kızımız bekaretini hiç tanımadıgı birine veriyor üstelik yarı uyanık biçimde, ve adam sırtına kusuyor kızcagızın, arkadası kameraya çekerken.


Shannon hanımın filmdeki görünüşü tam olarak bu ve adı da Lauren

Hiç kimsenin uçkuruna hakim olamadıgı bir amerikan üniversitesinde geçiyor hikaye. Kate bodsworth ve jessica biel gibi taş hatunlar 1-2 dakika içinde yataga atılabiliyor. Ögrenciler arasında uyuşturucu ve seks günlük alışkanlıklar.

Ve bu sarmal içinde bir gay, bir bakire ve bir de uyuşturucu satıcısı-ögrenciye mercek tutuyoruz.

Gay rolunde lost tan tanıdıgımız Ian Somerhalder var. Ne yalan söyliyim lost ta gay e benzemiyodu ama bu filmde dört dörtlük oynamış rolunu boone.


Gay imiz, yalnız, kendine sevgili arıyor. sevilmek istiyor besbelli. ama kimse ona yüz vermiyor..
Bakire her zamanki gibi hak etmeyen birine aşık,
Uyuşturucu satıcısı ise kendisine yazılan gizli aşk mektuplarını bakiremizin yazdıgını düşünüyor ve onun masumiyetine aşık oluyor..

Film karman çorman olsa da,

Sonunda iki kişinin ayrı ayrı 2 kişiye tekrar etmiş oldugu

kimse kimseyi tanıyamaz, sen de beni tanıyamayacaksın reddedişi son noktayı koyuyor..

Hiçkimse kimseyi tanıyamaz iddiasında, izlenesi bir film olmuş.



Mini not: Bu arada Dawson's Creek dizisini bir defa bile izlemedigim için bilmiyordum fakat başroldeki eleman; yani uyuşturucu satıcısı Dawson's Creek dizisindeki Dawsonmuş..

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim