Bu nasıl içli bir müzik böyle?

  • Nisan 29, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

Elfen Lied i izlemez olaydım. Müzikleri boynumu büktü. Müzikleri beni divane etti. Müziklerini sürekli dinliyorum diye mesai arkadaşlarımla papaz oldum. En kötüsü de ne biliyormusunuz, müikleri her dinledigimde öf ya bitti, diye üzülüyorum. Bitmesin istiyormuşum, Çok güzelmiş, sonsuza kadar sürsünmüş.





Bi dinleyin böyle güzel bi ezgi olur mu? Oluyor ve resim çizerken dinlemek için birebir. Uuzun ve yorucu kalem sallamaların arasında acıklı acıklı çalsın bir kenarda. kocaman, üzgün gözler çizer gerçi insan hep bunu dinlerse...
ama olsun. Sanırım ipod umun uzunca bir süre müşterisi olacak bu melodi.

You Might Also Like

3 yorum

  1. bıkana kadar dinlemiştim vakti zamanınd,arada bı yad edıyorum....

    YanıtlaSil
  2. Bende bloğumu her açtığımda dinlemekten sıkılmıyorum, zaten elfen lied, elflerin müziği manasına geliyormuş. :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim