Kings of Doom

  • Nisan 09, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments


Bu yaşıma geldim hala metal dinlerim.
Hatta daha da ileri gideyim ; sert tabir ettigimiz türde olmayan bişey dinleyemem.

My dying bride da en sevdigim gruplardan biri, Doom metal midir, black midir ben çok da anlamam hatta pegasus havayollarının dergisinde "avantgarde doom metal" türü müzik yaptıklarını okuduktan sonra müzik kategorilerine küstüm bunu da belirteyim.

bride'ın ekim 2006 daki konserlerine Memoşumla gitmiştik, inanılmaz iyiydi sahneleri. Hele Aaron resmen şov yaptı. kah isa oldu, cry of mankind ile, kah dreaful hours da annesine ağlayan küçük bir çocuk oldu coşturdu bizi. Artı, kafası iyi gibi bir izlenim bıraktı üzerimizde.




Adamın sesi çok iyi olmasa da sanki şarkılarda çok güzel. Normalde her şarkı yazılır, bestelenir daha sonra sanatçı kendine göre yorumlar ya, sanki MDB şarkıalrı öyle degil. Sanki bir terzinin birine giysi hazırlaması gibi Aaron'a özel yapıyor, Aaron un sesine giydiriyorlar şarkıyı.


Aaron çok uzun boylu. öyle böyle degil. sahneye çıkınca ulan bu ne? elektrik diregi çıktı sahneye diyosunuz. Adama Allah boy vermiş arkadaşlar..



Aslına bakarsanız Aaron dan başka diger grup elemanlarını tanımıyorum. Lepiska saçlı sarışın abimizi de selamlıyorum adını unuttum. 2 Yukardaki resimdeki "kodummu oturursun" gitaristini de istanbul konserinden hatırlıyorum maşallah verimli yerlerde büyümüş sanırsam, en boy yerindeydi.


Aaron yine bir konserde yerde sürünüyor, huyu kurusun.


Ayrıca Aaron konserlerinde yerlerde de sürünüyor. Her yol var! ahahah.. cidden, kendinden geçiyor, ağlıyor mu artık, ne gibi duygulara gark oluyorsa, önce diz çöküyor ki bu da sahneden 2 metrelik biseyin eksilmesi demek, sonra da bir bakıyorsunuz adam görünmüyor. Yoruldu garip, yatıyo herhalde diyor üstüne gitmiyorsunuz dicem ama o yatarken zaten seyirci çoktan kendinden geçmiş oluyor. MDb istanbul konserinde en ön sıradaydım ve dreadful hours sonrası yanımdaki çocuk demirlerin üzerinde egilmiş vaziyette 5 dakika kadar baygın kaldı. Abartmıyorum! baygın kaldı diyorum çünkü herif konser basından beri kafasını kopartmaya çalışıyordu (headbang ile) sonra dedigim sekilde demirin üzerine düştü, 5 dakka kımıldamadı, şarjı bitince kalktı devam etti!

Manyak fanatiklerini geçelim, biraz da şarkılarına bik bik edelim,

Ne güzel şarkıların var my dying bride.. Ah ah, gelin gelin, şarkılarına bir göz atalım. Çekinme yavrucugum, kendi evin gibi, gir aaa!


One of beauty's daughters

Manyak demeyin ama bu benim uyanma alarmım..

"Your name will walk the years of shame
Your hands, my face, the look, the taste

To gaze how fondly..." Telefonum buraya kadar öttürüyor.

A kiss to remember

Oy Oy oy.. siberuzaydan gelmiş derecede güzeldir. Öyle güzeldir ki sanki bu dünyada yaratılmamıştır, şahanedir.

Lay me down
Down with all of them
And forget me
Like you forgot the rest of the

Ve bittabi Dreadful Hours.. Nedense bana Fazıl Hüsnü Dağlarcanın "üfleme annecigim korkuyorum" şeklinde başlayan ağır hasta şiirini anımsatır.

Kimisi isa ve meryem den bahsediyor der bu şarkıda .. olabilir de. God in heaven can you hear me dedigine göre. Konserde Dinledim bunu muhteşemdi.

Ya She is the dark ta mükemmeldir. İlk dinleyişte çok etki etmese de ben canlı dinledikten sonra inanılmaz etkilendim bu şarkıdan.

Neyse, uzadıkça uzadı bu yazı. Sen! bir gün my dying bride dinlemek istersen şu şarkılarla başla e mi?

1- Dreadful Hours
2- A kiss to remember
3- Your shameful heaven
4- One of beauty's daughters
5- Sear me
6- Black Voyage
7- She is the Dark
8- For my fallen angel
9- Edenbeast
10- Your River

Not: Liste begenime göre sıralanmamıştır, aklıma geliş sırasıdır.

We are my dying bride der, selam ederim tüm mdb severlere.


You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim