The Wolf man

  • Nisan 15, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Efenim pek yakınlarım kurtadamları ne derece sevdigimi bilir. Kurtadam konseptli oyunlar, filmler, her zaman takip ettigim seylerdir.Ayrıca Benicio del toro çook sevdigim aktörlerden biridir. E bu ikisi aynı filmde buluşmuşlar, daha ne olsun?



BDT, Brad Pitt e ne kadder benziyor degil mi?


İşte bu bakımdan 2009 yılında vizyona girecek Wolf man ı de sabırsızlıkla bekliyorum. Bakınız ilk görüntüler nasıl da heyecan verici.


Yani Hugo Var, Benicio var; daha ne bekliyonuz ne istiyonguz?? Ben başka bişey istemem, beklemem şahsen.

Ajan Smitten sonra bu şapka hiç gitmemiş Hugo bey.. rica ediyorum çıkarın onu.



Filmi iple çekiyorum, bu sene Boleyn kızı nı iple çektigim gibi. Sinemaya gitmeyeli ay oldu yahu, en son Recep İvedik e gittim. Ondan sonra da baktım baktım ilgimi çeken gideyim diyecegim bir filme rastlamadım..Sanırım Mayısta Boleyn kızı ve Indiana Jones ile sinema kapıları tekrar açılacak bana...

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim