Hayatımdan kısa kısa

  • Nisan 14, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

Ohooo neler oldu çarşambadan beri. İstanbula dittik, sharepoint konferansı güzeldi, akşama kocam geldi, richmond da kaldık sirketim saolsun,
sonra uıygulama oteline gittik ve hayatımda ilk kez tıkalı tuvaletle tanıştım...
İğrençti ya gidip kalmayın orda. 50 ytl daha fazla verin taksimde 4 yıldızlı bulursunuz..

Canım Bucumla Metesi hep yanımızdalardı.. İkisiyle öyle şendik öyle eğlendik ki. Aslında yorgunluktan dilimizin dışarıya sarktıgı anlar da olmadık degil özellikle büyükadada bisiklete binme eylemini icra edince..

Deniz i ve Çiğdemi de gördüm deymeyin keyfime!!

Müthiş bir istanbul turuydu yani..

Mehmetle dün 1 de indik izmire, sabah 5te mehmet italyaya gitti. Ordan fransa ve ingiltere. Kıorkuyorum kapıcaklar kocamı.

Cuma günü de finans sınavım var. böhüüü

İşte böyle igrenc böyle de kişisel bi insanım; bloguna millet faydalı bişiler yazar, o da olmadı eglencelik bense hayatımdan haberlerle tüm blogger camiasının agzına sıçtım sabah sabah.

Neyse işe dönüyoruz! etenşın pilizz!

You Might Also Like

4 yorum

  1. blog camiası buna dayanir güzellik. ben ayakkabi uhabbeti yaparken bile sucluluk duymuyorum blogumda. yer(ler)se :)

    YanıtlaSil
  2. yesinler şekerim ya, ben popomda çıkan sivilceden bahsetcem zaten yakında.. o yöne dogru gidiyorum =)

    YanıtlaSil
  3. ahaha olmadım çünkü öyle bişey yok laf olsun diye söyledim yani, seviyenin ne yöne gittigini belirtmek içün :P

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim