yapboz - tart- cupcake ve biten tatil

  • Eylül 12, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments


burası "canım peri boklu mutfagım" "pembe hayallerle süslü tarifler" veya "biz yiyoruz ama hiç kaka yapmıyoruz, yaparsak da pembe kaka yapıyoruz" tarzı bloglara döndü farkındayım ama binde bir pasta börek yapıyoruz anılarımıza sokuşturalım müsadenizle...höyt!

ben pişirmesini falan iyi yapıyorum ama ayı yavrusu gibi elimin ayarı yok çevirirken yırttım güzelim hamuru... (yukarda resim ) sağdan şirazesi kayık oldu zavallının...

Esasında bu gece Gülsüm e cupcake yaptık ama cupcake'i hazır muffin hamurundan değil tarife göre yapınca epey bir hamur arttı o hamurla da al sana çakma turta ...armutlu tart mı desem yoksa?

bunlar da ebedi dostumuz kapkekler..cupcake..kapkek..cört...


biyeriniz şişmiyor umarım. şişerse de şişsin baneneeeeeeee yarın iş var ve ben tatilin bitmesini hazmedemiyorum, ühühühühüh.

bir de çok işimiz gücümüz yokmuş gibi 2000 parça yapboz aldık şuan salonun ortasında beyaz çarşafın üstünde... hoş bir popart parçası olarak duvarda yerini alacak ama bitesiye kadar bi tarafımızdan kan gelecek mi ne ?


işte böyle olacak bitince...


kadraja benim bebek mezarı gibi ayak da girmiş kusura kalmayın..

You Might Also Like

5 yorum

  1. ayı yavrusu gibi yorumuna baya güldüm. mamalar güzel göründü :D

    YanıtlaSil
  2. Şişmeyecek gibi de değil ki mübarek bunlar ne ya =((

    YanıtlaSil
  3. şimdi de kendimi suçu hissettim SirEvo

    Asli, napıyım ya gerçekten çok sakarım :(

    YanıtlaSil
  4. meröpiii sana şahane bi tarif linki vereyim, ne yazıyorsa aynen öyle yap, süper kıvamında cupcake'lerin oluyor:

    http://forum.haber.gen.tr/yemek-tarifleri/arman-kirimdan-kapkek-tarifleri-cupcake-253787.html

    YanıtlaSil
  5. yaw yerde puzzle zor olmuyor mu? bu arada aynısını geçen yaz yapmıştık, çok çok keyifliydi.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim