internet sen beni ne güzel insanlarla karşılaştırdın

  • Eylül 28, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

üniversiteden, liseden sıkı sıkı arkadaşları olan insanları çok kıskanırım hep. çünkü benim ne lisede, ne üniversitede, okuldan sonra bile kopmadan görüştüğüm çok yakın arkadaşım olmadı. Bazı arkadaşlarımın taa ortaokul ve liseden hiç aralıksız görüştüğü, "ahiretlik" dostlarını görünce, içim cız ediyor. Ben çok geçimsizim herhalde!

İnsanların hayatından çıkıp gittikçe veya insanlar benim hayatımdan geçip gittikçe, 2006 gibiydi sanırım, kendimi acayip yalnız hissetmeye başladım. cidden, arayıp birşeyler anlatabileceğim, kız kıza haltlar karıştırabileceğim, onu bunu çekiştirebileceğim, işten dert yanabileceğim, çemkirikler atabileceğim bir tane arkadaşım yoktu... Varolanlarla da çok yakın değildim, mesafeler, mesafeler!

İnternet bu noktada imdadıma yetişti. Öyle güzel dostlar verdi ki bana, bazen düşündükçe çok mutlu oluyorum. Ekşi Sözlük ve blogger'dan tanıdığım tüm güzel dostlar, iyi ki varsınız!

You Might Also Like

6 yorum

  1. meröp sen de iyi ki varsın :) bu blog alemlerine senin sayende bulaştım valla. cansın her türlü...

    YanıtlaSil
  2. amanıın! sen de iyi ki varsın yavrum ya. ama bi gün kocaları ekip buluşalım artık :p

    YanıtlaSil
  3. eyvallah Merope'ciğim ama arada kendine internetten olmayan aranızda en azından ekran olmayan yazabilceğin değil konuşabilceğin arkadaşlarında olsun çünkü biriyle konuşamayınca bir süre sonra yazamıyorsunda ben yaşadım en az 2 ay adam gibi konuşamadım şimdi iyiyim bu bakımdan canım konuşabilcek birini bul

    (not: en azından kedilerinle sesli konuş oda iyi geliyor yani bana iyi geliyo sanada gelir umarım :) )

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ege ve KurtluKitap, iyi ki varsınız!

    Akarabacak, bu arkadaşlarla sırf online görüşmüyoruz canım, yüzyüze buluşup konuşuyoruz

    YanıtlaSil
  5. yaaaaaa benimle de yuzyuze bulus kasimda

    YanıtlaSil
  6. ben de iyi ki varım o zaman di mi :) seviyorum seni kızım, antin kuntin düşün. haftaya yapıcaz :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim