cupcake-mania!

  • Eylül 12, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Çarşamba günü öğlen, goygoyla dolu uzun bir tatile girişimizi kutlamak amacı ile cupcake yaptım :)
O gün Naz'la malak gibi yayıp dvd izlemeyi planlıyorduk . sonra bizim pek tatlı stajyerimiz Çağıl'ın gelmesi ile Wii de kapışma başladı ve ben de mutfak becerilerimi döktürünce oyun ve yeme içme ile geçen bir öğleden sonrası oldu


Kızlar aslında bana yardım edeceklerdi ama Wii ye öyle daldılar ki cupcake leri yaptığımı görünce şaşırdılar :)
 Mario Kart, Wii Fit derken zaman çabucak geçiyor 
Tanrım bu cupcakeler sıfır kalori olsaydı ne güzel olurdu. ben malesef diyet yaptıgım için bir tane bile yiyemedim- hüngür hüngür fışır fışşş-


Bugün bu fotoları kuzenimiz Gülsüm gördü ve bu akşam silah zoru ile cupcake yapıyorum tekrar! Ama asıl bomba mehmetten geldi: ben en az 8 tane yiyorum, çok yap!!!

tatil sonrası işe dönmek bombok bir his ama olsun biz bu gece sanırım cupcakeler ile bu hissi yeneceğizz

You Might Also Like

2 yorum

  1. çok güzeller yaa, ben gelince bana da yapar mısın :)

    YanıtlaSil
  2. kralını yaparım sana :))
    5 katlı pasta-cupcake yeter ki gel :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim