The Bahçeli Effect : Ne hortumğuu Ganalizasyon Borusu

  • Eylül 28, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments


Bu sonbahar...

MHP li Bir partilinin yürek paralayan isyanı : bunğğğlar gendilerine bağğladığlar hortumua gendilerine bağğladılağğrr

Gururla ağız büzerek Gülen bir Bahçeli...

O bahçeli ki "oha lan ne laf ettim, ne süper kodum lafı" diye gülüyor
Bahçeliyi hiç böyle görmediniz... İddia ediyoruz bu sezonun en iddialı yapımı: Ne Hortumu, Ganalizasyon Borusu çok yakında değil hemen şimdi şu anda, burada...



Arkadaş şaka bir yana, gülümseyen bir Bahçeli görüyorum ben, gözlerim yanılmıyor değil mi???
"Nasıl da güzel laf söyledim lan, ne muhteşem bir adamım" diye ağız büzen Bahçeli, bence brutal vokale devam etsin gülmesin yah...

You Might Also Like

1 yorum

  1. lutfen canim, ben de kahkahalar atan bir cehre filan bekliyordum ve merak etmistim acikcasi bahceli simasinda gulme nasil duruyor diye...lakin yikildim cunku kendileri tebessum buyurmuslar

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim