Kedici okuyorum ve kardeşim meşhur oluyor (ehehe)

  • Eylül 06, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments




Kedili manyak karı blogu oluyoruz, az kaldı. ama napıyım, beni hiç sallamayan şu küçük mendeburlara bayılıyorum. itin itin peşlerinden gidip bana baksınlar, değer versinler, sahip bellesinler istiyorum ama olmuyor... Nafile! kedi kendi için yaşamayı, merakla başını derde sokmayı, ekmek teknesine nemrutluk edip kıçına şaplağı yemeyi, pencereden kuşlara bakarken cöttenek aşağıya düşmeyi seviyor. Kedi yaşamayı seviyor, tembelcesine, bencilcesine... bencil dedimse abartmamak lazım, bizden fazlaca değil bencilligi.

Benim gibi çatlakları avlamak için Kedici diye bir dergi çıkarmışlar. Benim 2010 başlarında haberim oldu valla, geç kalmışım. Alıyorum biriktiriyorum. Koleksiyon yapacağım!!!! Milletin kedisinin namusuna göz dikiyorum yok böyle bişey. ağzımın suyu akıyor sayfalar çevrilirken. sadece kedi resmi yok elbette, kedili şiirler, kedili hayatlar, kedili herşeyle dolu bir magazin işte..

Bu fevkalade içi dolu turşucuk dergi tanıtımından sonra kendi asayişimizle ilgili kısa kısa özet geçeyim.

Naz yanımızda stajyer olmaya devam ediyor ve sanırım iş yerinde geçirdiğim en güzel günler, kardeşimin de benimle servise binip işe geldiği günler! bugün süper bir bomba oldu şu kitabın yayıncıları Nazın deviantart sayfasını bulmuşlar, bu kitabın devamı mı ne çıkacakmış orda Nazomun çizimlerini kullanmak istiyorlarmış! havalara uçtuk tabi sevinçten. umarım devamı gelir. kitabın credits kısmında adı geçecek.. copyright ini da ellemiyolar resim aynen naz'a ait kalacak.

Dün Harper's Island isimli gudik polisiye dizisini izledim, 7. bölüme kadar zevk almadım aslında. Esas kız Abby'nin çok hoş giyinmesi ve adanın doğal güzelliği aklımda kalanlar. he, katili de tahmin ettik!!

Önümüzde güzel bir tatil var. bu güzel tatili umarım güzel değerlendirebilirim.. kilo verme ve çalışma açısından. haydi bakalım, herkese iyi bayramlar benden şimdiden!

You Might Also Like

3 yorum

  1. Kediler hakkında aynı şeyleri düşünüyoruz anladım ben. Ne şahane bir haber olmuş, tebrik ederim Nazo'yu.

    YanıtlaSil
  2. yafu ben hiç görmedim bu dergiyi, nerelerde bulunur acep?

    YanıtlaSil
  3. @aslı, teşekkürler

    @Judy, ben kıbrıs sehitlerindeki kitapsan dan alıyorum. ama d&r da bulunur gibime geliyor veya inkilap - remzi de

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim