sidikli olduğum doktor tescili ile onaylandı

  • Eylül 29, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 12 Comments

idrar yolları enfeksiyonu çıktı.. çocukken popoma az iğne yememiştim. pazartesiden beri bir fenaydım, bitkinlik, yıkılıp kalacakmış gibi bir kırgınlık...neyse bugün işyerinde revire gittim hızlı bir idrar tahlili neticesinde böyle çıktı. Allahtan 9da servis vardı atladım geldim. düştüm yataga kütük gibi yattım daha yeni kalkabildim başım çatlıyor ağrıdan...
çok fenayım çok..
tez zamanda iyi olayım :(

You Might Also Like

12 yorum

  1. merhaba merope, geçmiş olsun çok fena bişiy bu enfeksiyon. beni de yatağa serdiği çok oldu :(

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun, hızla iyileşirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun.Umarım hemen iyi olursunuz.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun tez zamanda şifa bulursun inşallah.Ayaklarına dikkat et çorabını giymeyi ihmal etme

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun bebişim. bu namussuz hastalık koca gövdemizi bi yumrukta yere serse de, bikaç antibiyotik yutumunda nakavtla maçı kazanmamızı da engelleyemez. kendisi beni de sıkça ziyarete gelirdi üniversitedeyken. ayrıca duydum ki cumartesi günleri yenen lazanya da iyi geliyomuş bu hastalığa :p

    YanıtlaSil
  6. battodol, judy teşekkür ederim..

    Cemo, aynı annem gibi konuştun şimdik :))

    Çağılcım, çok sagol, özledim valla seni ^_^

    Ösgee, benim aldıgım duyumlara göre lazanya üzerine cupcake de yenince hiçbişiyin kalmıyomuş :DD baya bi kapkek gelecek o gün sizin eve nufüs artacak :DDD umarım yolda kremaları bozulmaz :D

    YanıtlaSil
  7. Rapor alıp dinlenmen en iyisi. Sıvı tüketmen gerekiyordur belki de.

    YanıtlaSil
  8. Burcu tesekkurler. doktordan istedim 1 günlük vaerdi. daha da istemeye utandım ama su an evde uzanıyor olmayı cidden cok isterdim ne yalan söyleyeyim..

    YanıtlaSil
  9. geçmiş ola azizim... seni blog kadrosundan yedeğe çekiyorum. 1-2 maç dinlen

    YanıtlaSil
  10. üstat eksik olma. ama ben oturdugum yerden atıp tutmadan biterim hehehhe tam gaz devam :p

    YanıtlaSil
  11. daha iyisindir inşallah, öptüm :)

    YanıtlaSil
  12. yavrum valla akşam senin sesini duydum daha iyi oldum :))) işallah yakında da yüzünü görürüm!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim