Duymayan Kalmasın! kitap klubumuzun ilk toplantısına davetlisiniz (izmir)

  • Haziran 10, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments

Jane Austen Book Club, Lost gibi yapımlarda konu edilmiş kitap kluplerini görüp  "keşke benim de bir okuma grubum/kitap klubum olsa" diye iç geçirmeyin artık :)

Çünkü İzmirde, Kurtlu Kitap ile beraber Kitap Klubumuzu kuruyoruz.. Adı henüz belli olmasa da ilk toplantıda karar verilecek.

Toplantı Günü: 12 Haziran Cumartesi
Saat: 18:00
Yer: Alsancak Cafe Crown!

Kitap okumayı seviyorsanız ve düzenli okuyorsanız bekliyoruz! Bu yazıya comment bırakır da "kesin geliyorum" derseniz süper olur!

tekrar Hatırlatayım, amaç ne?

Amaç okumak ve okuduklarımızı konuşmak..Kuralları özetle şöyle (Elbette ki ilk buluşmada üstünden geçilecek)


  • Kitap klubumuz her ay 1 defa toplanacaktır.





  • Her ay sıra ile 1 üyenin seçtiği kitap okunur ve tartışılır.





  • Haziran 2010 dan itibaren başlayacak bu klube düzenli devam edebileceğinize inanıyorsanız hiç durmayın, gelin :)
  • You Might Also Like

    6 yorum

    1. yahu çok az kural var burada. :) Ben de vakti zamanında çok detaylı kurallandırdığım bir kitap kulübü şeması çizdiydim. hemen link vereyim ki ilk buluşma için belki tartışılacak şartlar barındırabilir.

      http://ayild.blogspot.com/2009/07/kitap-ve-film-kulubu.html

      kurallar katılaşsın efenim. öyle her isteyen giremesin.

      YanıtlaSil
    2. süpersizi!
      istanbul şubenizi bekliyorum :)

      YanıtlaSil
    3. şu an itibarıyle fazla kural olmadığı gibi katılmak isteyen de yok sanırım :(

      bizimki demokratik bi kulüp olucak. kurallarımızı az ve öz olarak, hep birlikte koyup kabul edicez. ki yaptırımı karşısında boynumuz kıldan ince olsun :)

      YanıtlaSil
    4. biz anarşiklige meyilli, kural sevemeyen, sadece kulubun hayatta kalmasına yetecek kadar kural isteyen bir grup olacağız sanırım:p

      YanıtlaSil
    5. yarın yapılacaklar listesi:

      madde 1) baş parmaktan başlanarak, tüm yumulu parmaklar teker teker açılacak.

      madde 2) açılan parmaklar uçları hafifçe içe kıvrık konuma getirilecek.

      madde 3) avuçlamak mı demiştin? :))

      yarın gelirken giymek için sarı, turuncu ya da yeşil renklerinden birini tercih edebiliriz, morla kombini güzel olur :D

      YanıtlaSil
    6. Ben cok istedim gelmeyi ancak Meröp'e de söyledigim gibi, benim yasadigim sahil kasabasina son araba saat 8'de. Dolayisiyla son arabaya yetisemeyip izmirde mahsur kalma ihtimalim cok yuksek:) Bi dahaki bulusmayi daha erken bir saate ayarlarsanız koşaraktan gelirim:)

      YanıtlaSil

    en derin düşüncelerini dök bebeğim