Kitap Klubumuz / Okuma Grubumuz Start'ı verdi :)

  • Haziran 14, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 9 Comments

Büyük bir skandala imza attık c.tesi günü.. biz kekoşlar, işten güçten Alsancak tarafına gidemediğimiz için Cafe Crown da buluşma da patates oldu. Çünkü o gün Cafe Crown tadilat nedeni ile kapalıymış. Nerden bilelim!

Neyse son anda gerçekleşen seri bir telefon trafiği ile buluşmamızı Dokuz Eylül Cafe' de gerçekleştirdik. Bana gelicem diye haber veren veya yazıya "ben de!" diye yorum yapan olmadıgı için gelip de bulamayan yoktur diye düşünüyorum. varsa da ÖZÜR diliyorum, bir sonraki buluşmanın onur konugu yapalım kendisini.

efendim neyse su an özetle 7 kişiyiz. Ama işallah 8. üyemiz de teknik ve cografik aksaklıkları aşıp bize kavuşacak :))

Alternatif Kitap Klubu (evet adımız bu teşekkürler Kurtlu Kitap :*) okuma aşıklarına kapılarını daima açık tutuyor olacak.

You Might Also Like

9 yorum

  1. Özendim ben ya, İzmir'de değilim :/
    Ulan hep İstanbul'da olan şeylere özenilirdi, İstanbul'dan İzmir'e özendiriyosunuz şimdi olacak iş mi :p

    YanıtlaSil
  2. hadi gel izmireee gel
    izmir yahşüü güzellll

    YanıtlaSil
  3. gözüm kaldı işte. cafe kapanmış, bak bozulmuş planlarınız.

    bi sonraki toplantıda da elektrikler kesilcek. sonra mekanı su basıcak. meteor düşmesine kadar yolu var..
    demedi deme.

    çok imreniyorum :((

    YanıtlaSil
  4. ilk kitabınızı seçtiniz mi peki?

    YanıtlaSil
  5. Euphoric, Aslına bakarsan ilk kitabı seçmekle kalmadık, 2010 için her ay kitap belirledik :) ilginç bir liste oldu

    YanıtlaSil
  6. Zynp, öyle deme kız :) istanbulda olmasan gelirdin negzel sen de :(

    YanıtlaSil
  7. yaaa süpersiniz !!! çok kıskandım :) listeyi bize ne zaman açıklıyosunuz peki?

    YanıtlaSil
  8. ama ben İstanbuldayım :( izmirde olsam zaten Cafe Crownda tadilat madilat dinlemez beklerdim sizi :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim