evdeyim bugün :(

  • Haziran 08, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments

sabah iğrenç bir mide bulantısı ile uyandım - hala sabah ya! sabahın 7si su an-
kustum 2 kere, bir de reglim zaten, içimde alev topu dönüyor sanki ... üf ya Allahım senden çocuk mocuk da istemedim ben, neden ben her ay bu işkenceyi çekiyorum, yumurtlamak istemiyorum ben ya. hamile olmak da istemiyorum, bi tarafımdan kanlar fışkırmasını da. yeteeeeeeeeeeer

ya her ay regl izin günü olsun ya da ben artık regl olmayayım.

regli sancılı, bitkin, karın bel agrılı mide bulantılı geçen kadınlar örgütlenirlerse bana da haber verir misiniz? eylemlerde en ön safta bayrak sallamak istiyorum.

You Might Also Like

4 yorum

  1. oncelikle jinekologuna danismadan benim lafimla yapma sakin :

    surekli dogum kontrol hapi kullanarak kanamanin onune gecebilirsin. cok sorun yasayan kadinlarin kullandigi-doktor tavsiyesiyle- bir yontem bu. ama artisi eksisi nedir bilemem, arastir derim.

    ya da guclu bir agri kesiciyi sec, onu baska hicbir agrida kullanma. mesela apranax fort regl sancisi agri kesicisi olsun ama tabi bunlari doktorunla konus derim.
    gecmis olsun

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun meröpcüm :(

    geçen sefer ben de 2 tane ağrı kesiciye rağmen karın ağrısından kıvrandım. o kadar kötü oldum ki en sonunda gidip acilde şişlettim kendimi (sanırım voltaren çakıyolar). 10 dakka sonra dünyanın en bahtiyar insanı bendim, düşün!

    sonra bilenler majezik tavsiye ettiler. henüz denemedim ama aklında olsun kuzum.

    YanıtlaSil
  3. hepinize teşekkurler kuzular, zıpkın gibi işe geldim bugun,
    soranlara da MUAYYEN günümdeydim, olur öyleeeeeeeeeea dedim :))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim