Resim kursunda neler yapıyorum?

  • Haziran 24, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 7 Comments

Evet yaklaşık bir buçuk aydır düzenli düzensiz gittiğim resim krusunda yaptıgım resimlerimin cogunu evin içinde biryerlerde  kaybettim, ancak bir resim dosyası almıştım ve geçen haftadan beri çizdiğim bazı şeyleri o dosyaya kaydetmeyi başardım :)


Bunu çok ünlü ama adını şu an anımsayamadıgım birinin deviantart sayfasından baka baka çiziktirdim ama biraz değiştirerek Barış.. bişey olabilir, şimdi hatırlamıyorum :\



bu köpecik hocanın kitaplarından baka baka çizdiklerimden. muhteşem kitapları var Şevkat Hanım'ın!




Bunun bütününü taratamadım, altı da var ama çok büyük çizdigim için sıgmadı. henüz saçları iyi çizemiyorum malesef..




keith parkinson dan bir çiziktirme. Parkinson amcanın dragonlarının hastasıyım!!!




son derece tırt bir meyve zebze vazo naturmortu.. naturcort!!

umarım gerçekten iyi çizebilirim ya. şu an renkli pastele geçtim.. bakalım yaglı boya ve baskı tekniklerini öğretecek bir de hocamız.. Baskı ilginç bişeymiş, yaglı boyayı her zaman heryerde ogrenirsiniz ama baskıyı kaçırmayın diyor! :D


You Might Also Like

7 yorum

  1. en zevklisi linolyum baski bence. simdilerde kumasa basmak icin boya araniyorum ben de. kursta iyi eglenceler, eserlerinin devamini bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. imrendim sana. ben çöp adam bile çizemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hımmm bence gayet başarılı. Taramaların gelecek vadediyor. Işık-gölge, önde ve arkada ilişkisini biraz daha çalışırsan olacak bu iş. Kurstaki hocana tek kaçışlı ve çift kaçışlı perspektif tekniğini sor.

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler hepiniz çok tatlısınız!

    keşke daha çok zamanım olsa, daha çok resim yapabilsem.. ama heyhat, masabasına mahkumuz haftada anca 1-2 saat..

    Pelin, sorucam merak ettim simdi :))

    YanıtlaSil
  5. yürü bee! gurur duyuyorum senle çikilop :))

    YanıtlaSil
  6. Bitanem çok güzel resimlerin. Hayranım sana. Seni çok seviyorum Nuray annen ben

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim