Haziranı bitirirken...Perdeler

  • Haziran 30, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Taşınıyoruz. evi boşaltıyoruz sonunda böceklerden illallah ettik..

H.sonu istanbuldaydık, haber veremedim dogru dürüst kimseye, üzgünüm..

Bu haziran nasıl geçti hiç bilmiyorum, bu yaz nasıl geçecek bilmiyorum.( Dip yap..)

Çok sıkıldım herşeyden, resmen bunalıma girmiş ergen gibiyim. diyetisyene gidiyorum biliyosunuz, diyete uymak ve aksatmamak çok zor, bunca kiloyu vermek çok zor, işyerinde bir sürü iş var onları yetiştirmek çok zor, öğrenilmesi gereken tonlarca mesleki bilgi, okunması gereken bir sürü kitap var.

kardeşimi çok özlüyorum, bu yaz onun etrafımda olmayışına çok üzülüyorum.

şimdi evi satacagız, yeni ev alınacak, bunlar falan olsa bitse.

vallahi en cok üzüldügüm sey perdeler.

Geçen sene o perdeleri yaptırırken kafayı yemiştim . nolcak şimdi o perdeler? hadi kirada eskilerle idare ederim. önemli degil. çünkü sistemli  perde var bende, her yere takılmaz zaten.

Yeni alacagım evde mobilyaları -salonu en azından- yenilerim işallah. o zaman tekrar perde ve halı olayına girerim. tanrım bunca iş, ve benim taktıgım tek sey perdeler. nevroz mu geçiriyorum, nolcak o perdeler. eski evimizin sistemli perdeleri de duruyor zaten. şimdi bir tane daha. perdeler çok fazla oldu, ne olcak bu perdelere :( napıcam bu kadar her pencereye uymayan perdeyi birden ben?

You Might Also Like

2 yorum

  1. tek derdin perdeler olsun şu hayatta allasen! daralmışsın cicikom, sıcaklar da bastırıyor filan, ondandır... her şey yoluna girecek, bir süre daha sık dişini.

    YanıtlaSil
  2. tek derdin perdeler olsun şu hayatta allasen! daralmışsın cicikom, sıcaklar da bastırıyor filan, ondandır... her şey yoluna girecek, bir süre daha sık dişini.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim