Damacana'nın Namusu

  • Haziran 14, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 6 Comments


Damacanaların Namus davası, geçen sene, masum bir damacanaya yapılan iğrenç tecavüz ile başladı. Yıllardır evlerimize konuk olan, temizliklerini veya zararlı olabilecek plastiginden dolayı üretim tarihlerini sorgulamadan şakkur şukkur su içtigimiz damacanalar, birden bire kahramandan mağdura dönüşmüştü.

Oysa ki, annelerimiz, teyzelerimiz, türk ev teyzeleri.. damacananın seksi vucut hatlarını ve hatta edep yerlerini örtmemiz gerektigini sessiz çığlıklarla bize duyurmaya çalışmışlardı. SUÇLU BİZİZ!

Damacana örtüsünü ortaya çıkaran o kutlu eller, bizim bu grotest tecavüz olayını yaşamamızı öngörmüş ve engellemeye çalışmıştı. Mesela yukarıdaki Damacana avret/edep yerleri örtülmüş ve gayet korunaklı. Sapıkların tehditlerinden uzak.

Bütün damacanalar! ÖRTÜNÜN! Bu sizin hakkınız koçilerim.

Allahım şaka bir yana biz o günden beri damacana almadık. Çünkü nasıl oluyor acaba ben de bir denesem mi diyerek damacanaları kirleten pek çok şehvet düşkünü sapık olabilecegi yargısına kapıldık ve kendimizi bu endişelerden alamadıık. Kaç kişi kim bilir, o delige giren şeylerden su içti.. iyyy düşününce bile fena oluyorum. biz ki aynı bardaktan içenlere "öpüştüler" diyoruz. Soruyorum dostlar, kirletilmiş damacanadan su içenler ne yapmış oluyor!!!!! bu bir dram gerçekten. ben on litrelik sulardan alarak agzımın namusunu korudum. eger hala damacana kullanan varsa damacanaların edep yerlerini derhal ÖRTÜN!!!

yazık günah kıyamet kopacak başımıza taş yagacak ortada çırılçıplak damacanalar dolanıyor!!!

You Might Also Like

6 yorum

  1. çamaşır makineleri örnek alınmalı, eve giren eşya evin namusuna adapte olsun diye örtülür arkadaş :p katılıyorum bu namus çığlığına meröpüm!

    YanıtlaSil
  2. bence damacanaya elbise oren insan iyi bir insandir, zarar gelmez ondan kimseye. derya baykal gibi birseydir, tatli delidir.

    YanıtlaSil
  3. bacım bloguma bi bakıver acık :D

    YanıtlaSil
  4. bizim damacana yoldan çıkmış öyleyse.din iman elden gitti.cayır cayır yanacaz..

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim