Bejan Matur

  • Haziran 09, 2010
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Bu şiirin sahibi... Deep Sound'da tanışmıştım ben Bejan Matur ile ilk,

içimden akmıştı, okudukça
İçime kattım sonra bu şiirini, unutamadım hiç. çok güzel, okudukça gidip anneme sarılmak istiyorum, içimde çürümüş bir ogul görmeyeyim hiç, kurtulmak istemeyeyim kanatlarımdan asla. olmayayım insan ...
Gölgesinde şadırvanın
Günlerce bekledi.
İnsan olmak istiyordu
Kanatlarından kurtulmak.
Şadırvanda aktıkça su
Kanatları inceldi.
Ve kaldırınca kanadını
İçinde bir yılan gördü.
Değişmiş kabuğu
Zarı incelmiş.
Boynunu uzatıp derine baksa
Çürümüş bir oğul görecekti
Bakmadı hiç.

evet bu şiir de blogumuzun duvarlarında  yerini aldı...

You Might Also Like

1 yorum

  1. meropem, öperim, sabah sabah bejan duygumu depreştirdin...
    "allahın duvarında bir harftir kadın" şiirinin tamamı için linkide burdadır;

    http://eternaltoflyhigh.blogspot.com/2010/03/allahn-duvarnda-bir-harftir-kadn.html

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim