Ilkokul : bir loserlik hikayesi - part 1

  • Ekim 02, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Benim oglan ilkokula basladi. Basladigi okul Cambridge universitesinin ilkokulu. Ben bu okulu ilk, birinden duymustum. Nasil duydugumu da cok net animsiyorum. Cocugu baska bir okuldaymis, ama baska bir yerlere tasinmis, cunku yunivorsiti of keymbiric'in ilkokuluna gidecekmis cocuk. Kadinin, soyle kafasini hafif havaya kaldirip agzini yaya yaya soyleyisi bugun bile aklimda. Bana hava mi atiyor, kafasi mi guzel anlayamamistim. Lan sanki universitenin ilkokuluna gidince cocuk astronot mu olacak? Nasil kafalarla yasiyor bu insanlar cozemiyorum. Neyse, o kadincagiz Cambridge'in guneyindeydi. O an dusunemedim sirf o okul icin te kuzeye tasinacagini. Universite de genelde Cambridge'in guneyinde yatirim yapiyor, malum hastane, biyomedikal kampus falan. Cilginlar gibi cb4'dan yani Cambridge'in kuzeyinden ev ararken acikcasi o okul aklimin ucundan bile gecmedi. Sonra biz daha once hic ev almayi dusunmedigimiz bir yerden (istasyona uzak) sadece sehre bisiklet mesafesi ve arabadan kurtulacagiz diye ev aldik. Hatta ev aldigimiz yere en yakin okul cok kotuydu ve cok uzulmustum. Her sey mukemmel olmaz, bosver demistim kendime. Ama voila! Tesadufen ogrendim ki o ugruna insanlarin ev tasidigi keymbiric yunivorsiti okulu bize yakin ikinci okulmus. Bana cocugu o okula yazdirma aklini veren cin ingiliz arkadasim sagolsun bizim oglan da oraya gidiyor simdi.

Okulun en guzel yani binasi. Gercekten mukemmel bir binasi var, ustten bakildiginda daire seklinde. Butun siniflar bahceye bakiyor ve komple iki yani cam siniflarin. Ferah ve aydinlik. Okulun kendisi de fena degil. Insanlarin cogu gercekten yuzeysel ve 'aman allahim universitenin okuluysa kesin muhtesemdir' diye dusunerek hareket ediyor. Yeni bir okul, biraz operasyonel sikintilar var. Ama veliler iyi gibi. Cocugum hangi pacozun oglu ile bestie olacak diye korkmuyorsunuz en azindan.

Okul normal devlet okulu ama veliler coskuyu vermis. Herkes bir seyden sikayet ediyor. Kuzum siz burayi ozel okul mu sandiniz? Devlet okulu lan burasi. Adamlar bunalmis tabii.

 2 hafta icinde 2 kez 'cocugunuz kafayi carpti' raporu aldi bizim oglan :((
Geliyorum okula I bumped my head diye yapistirma yapistirmislar gobegine. Rapor veriyorlar elime bir de. Medikal examine edildi bilmemne.. Buyuyunce ne olacak veya universiteye falan gidecek mi bilmiyorum ama tek istedigim egitim hayatini kafasi butun tamamlamasi.
Bu yazi daha uzayacak. Ama vaktim yok. Aci cekiyorum merkez.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim