disko dans danssss

  • Ekim 28, 2017
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

dans dans dans
Airbnb'den tuttuğumuz apartman dairesinde kalıyoruz. Az evvel kapı çaldı. Allah Allah akşamın  bu saatinde kim gelmiş olabilirdi?
Kapının deliğinden baktım, ellili yaşlarda tontik bir teyze. Hafif sinirli, tersi pis görünen bir Alman gülü. Yes? dedim kapıyı açıp titrek bir sesle. Kadın başladı taramalı tüfek gibi konuşmaya. Mala bağlamak zaten alışkanlığım olduğundan hemen baglayiverdim, bacağıma tutunmuş Kaplan'la aval aval kadına bakiyorum. Kadin'a no german gibi bir şeyler demeyi akıl ettim. Kadin Inglis?? diye bir yerinde zıplayıp hırsla Almanca konuşmaya devam etti. Allahim sanki ikinci dünya savaşında mağlup olmasalar Avrupa'yı nasıl tarumar edecekler onu anlatıyor öyle bir şiddet. Kadin bakti ki bende hayat yok. Kafasını falan tutuyor eliyle anlatamamanin siniriyle


 Party! party! disko! disko demeye başladı. Bir yandan da eliyle Kaplan'ı işaret ediyor.
Aşağıda pub var. Apartmanin altinda yani. Parçalar çok hafiften birleşmeye başladı bende.
Yani şimdi size soru soruyorum. Tapu dairesinden emekli olmuş görünümü ile, küt saçlı tontik bir teyze kapiniza dayanip aşağıda dans parti var dese, ne düşünürsünüz?? Her türk gibi ben de: kesin bu kadin aşağıda parti ve gürültü var diye sinir olmuş, polisi çağıracak diye düşündüm. Içimden de diyorum ki ah yazık çocuk rahatsiz olacak uyuyamayacak diye düşünüyor.. Ne düşünceli teyzeymis. Sarılıp öpeceğim alman gülünü pembe ve sağlık dolu yanaklarından... Iceride gayet olağan biçimde takılan Mehmet'e Türkçe bir şeyler söyledim.. Sanirim polisi mi çağıracak bu kadin gibi bir şey. Benim international yavrum o anda birden kadina bakip ARE YOU GOING TO CALL THE POLICE diye heyecanla fışkırdı. Kadin ikinci bir kere ah uhlarla dolu bir zıplama yaptı.. Bakti anlaşamıyoruz yan komşunun kapısına dayandi. Ağzı dolu homur homur yemek yiyen bir adam açtı kapıyı. Kadin ah uh oh dolu klasik Almancayla(ki ne erotik bir dil, ellili yaşlarda teyzenin lehçesi bile gayet seksi, o kadar ah uh oh Türkçe yapsak ancak başçavuşun eşeğini andırır) başladı yine el kol anlatmaya. Adam bi kadina bi bize bakti. Bayağı broken bir English ile: Kadinin dogumgunu partisi var, sizi davet ediyor dedi. Vallahi boynuna sarilmasam da hepi bortdey dedim teyzeme. Bu saatte dans, disko, küt küt bizi bozar yoksa gelirdik be teyzem. Kaplan tabii hala delirmiş durumda, polis neden çağırmıyoruz diye sorup duruyor. Bense zavallı kadını düşünüyorum, dogumgunu partisine çağırdığı manyak komşuları polisi çağırmayı düşününce umarım kalbi kırılmamıştır!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim