çanta sevdası

  • Haziran 12, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments



Çantalarımı asmak için ayaklı bir aslılık almıştım praktikerden. kırıldı. naptım ben de, giyinme odası yaptıgımız odaya yıgdım. en son saydıgımda 32 taneydi. o zamandan beri kaç tane aldım bilmiyorum, ama artık bu göt kadar evde çantaları sıgdıracak yer bulamıyorum!!

ayrıca dagınıklık feci, evet çünkü burası giyinme/ çamaşır/ütü odası beybiler... o odaya bizden başka kimseyi sokmuyoruz ki gerçek yüzümüzü görmesinler.

You Might Also Like

3 yorum

  1. bende çıkardığım tşörtleri böle yığıyom 2 hafta sonra topluom yıkıom katlıom tekrardan yığmaya başliom.çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. bence de :) ama çantalar için pek hoş olmuyor ezilip büzülmek

    YanıtlaSil
  3. Bizim evde de aynı böyle bir oda var. ehehee. çok feci çoook.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim