Popom düştü !!!

  • Haziran 22, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

ay ben galiba deliricem, uzun zamandır bi filmi bu kadar popom düşük bir vaziyette beklememiştim;yani aslında öyle tim burton delisi falan degilim, sweeney todd u sevsem de corpse bride da uyumuştum, beter böcege bayılsam da nightmeyr bifor kıristmıs da sıkılmıştım..

Amaa Alice harikalar diyarında yı acayip severim, cheshire kedisinden tut beyaz tavşanına kadar!
ve bunu Tim Burton yorumu ile izlemek acağğğğğğğğğyip bir zevk olucak. Allahım nolur 10 saat falan sürsün bu film sinemada uyuyalım falan böle..


Deli Şapkacıı conii


beyaz kraliçe en :P


ATMOSFERE GEL!!!!


bu kadını seviyorum..

ve acı haber: 5 mart 2010 a dek beklemek zorundayız!
IMDB ye göre

You Might Also Like

3 yorum

  1. alice harikalar diyarında fanatikliğim bilogumdan anlaşılıordur herhaldeee, 2010a kadar nasıl beklicesss yaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  2. gidip bu film de yaşayalım mı?

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim