Yeni Blög teması, pretty nin annesi ve diger hadiseler

  • Haziran 07, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

***Blogun görünüşünü değiştirdim. Aslında bu bir wordpress temasıydı, blogger a uyarlayana kadar baya uğraştım. Düzgün görünüp görünmediğini, Firefox 3 te test ettim, umarım diğer browserlarda kaymıyordur!

***Dün sevgili arkadaşım Prettyinpink'in annesi ile karşılaştım, kendisini burdan mıncırıyorum.. Kendisi inşaallah tez zamanda güzel bir iş bulacak ve İzmir'e karşıyakamıza gelip komşumuz olcak. :)

***Balkona kumru yuva yaptı, daha önce yazdım mı hatırlamıyorum. 1 tane yumurtası var onu da arada bırakıp gidiyor, gel de yavruna sahip çık mal hayvan!

***Tez öylece duruyor... çalışamıyorum, kafamı veremiyorum, çakılı kalmış durumdayım, Allahım yardım :(

You Might Also Like

2 yorum

  1. hastayım,yemek yiyemiyorum,su içemiyorum,kolazetin kendisiyle yakın bir ilişkim var.yatıp kalkıyorum ,sadece onu düşünüyorum,aşk bir hastalık olabilir mi? şu senin tez bittiğinde senin kadar rahatlayacağımı farkettim,bitir de kurtulalım.

    YanıtlaSil
  2. Temadaki renk uyumu şapşahane ama sağdaki sidebar'da yazı aralıkları bir tuhaf ve poll kısmında yazılar içiçe görününüyor. Mac kullancısıyım, çözünürlük (1920x1200) Firefox'ta da, Safari'de de aynı.

    Neyse olur böyle vakalar, tema uyarlamak kolay iş değil :)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim