tüketim budalası pis bok strikes back

  • Haziran 03, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 3 Comments

bokun temizi olmaz dogru. ama ben de kendime sadece bok kelimesini yakıştıramadım önüne bir de pis ekleyeyim istedim.

annemin kızınca meşhuuur lafıdır: terbiyesiz bok.
evet.. annecigim seni çok seviyorum çocukken bana kızınca olabildigine özgün seslendigini anlıyorum yeni yeni..iyi bir aile blogu olma iddiasında oldugumuzdan ötesini kurcalamıyorum seksi bonbonum..

eveet geldik gene deli gibi al al al al al bölümüne. öncelikle, d.günü hediyesi olarak gelen foto makinesinden gayrı bir teknolojik istegim daha var ahanda adı NETBOOK veya mini laptop/notebook olarak geçiyor...İş yerinden verdikleri notebook acayip agır ve büyük, her yere taşıması zor, öldürüyor adamı. internet ve text processing amaçlı kullancam çantama atıyım gidiyim modunda olucam şunlardan birtane alınca.

Samsung un pembe modeli ilk begendigim.(üstte) şarjı baya iyi gidiyormuş kendilerinin, zaten netbook ların diger bütün özellikleri standart..


İkinci tercihim ise Asus Eee 1000H Sakura ..

Amaa, gelin görün ki Türkiyede ikisi de yok. alıcam yine de, 1 ay beklerim banane.

Siz hangisini begendiniz?



Bunlar da bu yaz benim olması gereken üç parfüm:
Angels&demons - Givency
L by Lolita lempicka
Sui Dreams - Anna Sui

Cheapsmells.com
yeni keşfettigim bir site, Nilaycım sağolsun beni bu parfüm siteleri konusunda hep aydınlatır. bazı ürünler acayip ucuz, öyle ki burdaki sevil'in, tekin acar'ın ortasında çadır kurup aglarsınız bu güne dek oralara dökülen paraların yasıyla. Wish Turq. Diamond aldım işte ordan 10 pound yahu.. içimdeki tüketici şehvetle azıyor sayın seyirciler. alıcam o dükkanı. (o ye)

You Might Also Like

3 yorum

  1. peki bu siteden sipariş verdiğimizde türkiye ye gönderiyorlar mı ? siz daha evvel aldınız mı ? kargo ücreti ne kadar tutuyor yaklaşık olarak ?

    YanıtlaSil
  2. ben aldıgımda gönderiyorlardı, ama şu anda gönderiliyor mu bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. kargo ücreti yanlış anımsamıyorsam 5-6 pound idi. checkout ettiginizde gösterecektir.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim