allahım sana geliyorum star haber sen de gel

  • Haziran 10, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 2 Comments

Baya uzun süredir haber izlememişim ben bunu anladım. çünkü ben son bıraktığımda böyle değildi bu haberler...

ilkin KAHVERENGİ DENIZANASI diye bişey çıktı ölümcül dediler 2 dakka sonra profesorun teki yok öldürmez anam yakar sadece çükünüze kukunuza sürmeyin, gözünüzden uzak tutun didi.

sonra FEDON çıktı.. haber de şu Fedon un mavi beyaz düşleri.. oglum ne bu ya ana haber degil mi bu. fedon un deniz subayı olamadıgı için içlenip ağlaması neden benim ana haberde görmek istedigim bişey olsun la?

şimdi de aşk haritasını çıkartmışlar memleketin. aferim. yüzey ölçümünün %85 inde iki tane el ele tutuşan insana bile tahammülü olmayan memleketimin aşk haritasını çıkartma, bak valla çıkartırsın, onu bürerler bürerler... monte ederler monte.

star haber.. yaktın beni. sanırım bi daha haber izlemeyecegim. (internetten okumak daha iyi oluyor be..)

ayrıca domuz gribi cidden bu kadar ciddi bir olay mı ya? az evel hacılara müjdee hac iptal degil dediler... salgın mı olacak lan biz ingiltereye giderayak?

Şu anda da, "tekrar dünyaya gelirsen aynı kişiyle evlenir misin" sorusuna asla ve asla diyen bir kadın var.
ah teyze naptın.. akşama evde "round one..fight!" olmasın?

You Might Also Like

2 yorum

  1. hay sen çok yaşa emi
    nerde o eski haberler diyesim geldi:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler efendim, evet bence de ama bir zamanlar reha muhtar vardı onu da es geçmemeli

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim