a börtdey post

  • Haziran 02, 2009
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 8 Comments

Bugun 29 yaşıma giriyorum...
Mehmet akşam süprizini yaptı :)
bana hediye olarak çok tatlı bir fotograf makinesi almış. uzun zamandır istiyordum zaten. Fujifilm finepix s1000fd. görüntüsü hoş, lensi falan değişmiyor ama zaten ben de profesyonel degilim, başlıcaz bakalım.. hatta dün çektigim bi resim burda bak bişeye benzemiyo ama olsun.

bir de sabah(yani 1bucuk saat öncee) servisi kaçırıyordum az daha...
bide servista uyurken horladım galiba ya, malum yaşlandık artık..hort horttt
:DDDDDDD


Ayrıca Naz, sensiz geçen börtdeye kafam girsin ..

You Might Also Like

8 yorum

  1. o zaman en bet sesimle ,ki başka sesim yok,sana happy birthday şarkısı söyleyeceğim

    YanıtlaSil
  2. trakyali olsan "epi bortdey be yauu" derdim ama izmirli agzini bilmiyorum. mutlu yillar canim. yeni yasinda esinle, ailenle daha da mutlu daha da basarili ol. bol bol yazacak vaktin de olsun, biz de mutlu olalim.

    YanıtlaSil
  3. canımm doğumgünün kutlu olsunn.niceeeee mutlu yılllllarrr.herşey ama herşey gönlünce olsun.kucak dolusuu sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. cancikler.. çok sagolun.
    beni tanımadıgınız halde gelip yorum yazıp paylaştıgınız için şu laklakları..

    nilufer, sana zaten hiçbişey demiyorum!
    beni de evlat edin! aha bunu dedim işte :D

    YanıtlaSil
  5. happy birthday adaş nice mutlu yıllara ;)

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yıllara, kocaman öpücükler =)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim