Oscar 2008 Gowns (Kim ne giymiş ayol kısmı yani)

  • Şubat 25, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Efendiiim, hani bi laf vardır yediginiz içtiginiz size kalsın, ama gezip gördüklerinizi anlatın diyerekten.. İşte ben de Oscar 2008 de kim ödül almış kim alamamış size kalsın, kim ne giymiş ondan haber ver yaklaşımındayım bu gün. Açıkcası canım hiç filmlerle ilgili bişeyler yazmak istemedi, kadınlık hormonlarım mı devreye girdi artık nedir, haftanın şıkları rüküşleri tadında bir liste yapmaya karar verdim, bakalım siz de benimle aynı zevklere mi sahipsiniz, begenecek misiniz puanlamalarımı.




Tilda Swinton -1(eksi bir)



Ne giydin sen anlamadım ben ama...Tek parça mı bu? Üzerine 2
metre buruşundan çarşaf sarmış gelmişsin be kadın, bir de allah bilir dünyanın parasıdır bu.. Yaka desen yaka degil, kol desen kol degil. Kumaş desen börgg.Böyle bişeyi kim begenir kim giyer bilmiyorum ama ben begenmem, ben giymem, giyeni de döverim .. Zaten oldum olası sevemedim ben Tilda hanımı, yok yani yıldızımız barışmıyomuş demek ki kendisi ile... Elbise bahane olmuş oldu böylece.







Julie Christie - 0



Ah Julie cigim, ne yaptın sen yahu. İnan bizim okuldaki müdür yardımcısı Şukufe hanım bile artık bunlardan giymiyor. Hem renk kötü hem duruş... Bir kere bu elbisenin tarzı sanki oscara gitmemiş. Herkes tuvalet giyerken sen bürümcük gibi garip bi elbise seçmişsin. Paraya mı kıyamadın yoksa ? Bence gecenin en kötü giyineni sensin, kızma ama..(tilda yı saymıyoruz, o zaten giyinememiş.)












Diane Lane : 2


Diane Lane hanımı severim, güzel kadındır. Yaşlıdır aslında ama güzeldir, şarap gibi kadınlardandır. Fekat kendisini bugun hiç sevemedim. Bikere kişiyi oldugundan daha yaslı gösteren bu klasik mi klasik, ama iç bayıcı, Sanki kızının dügününe ucuzluktan almış havasındaki tuvaleti yakıştı mı ona hiç? bence yakışmadı. Düşün bi bakalım neden tek kahverengiyi sen giydin? Başka kimse giymez tabi ya, sıkıcı bi renk yaa, ya. 2 veriyoruz, o da üstündeki güzel duruşundan.












Marlee Matlin: 3



Yine kötü duran bir elbise. Aslında saçlar fena degil, makyaj da iyi ama; nasıl diyim bi kötü yahu şu elbise. Eğreti durmuş, emanet gibi. Hele alt kısmı facia. Çok klasik olmayayım denmiş sanki ama ı-ıh. Klasik olmamış tamam da ne olmuş? 3 verdik, o da saçın ve makyajı hatrına Marlee, bi dahaki seneye kulagını çekerim haberin olsun.











Calista Flockhart: 4



Sevgili Calista, annen omo kullanmıyor mu? Yoksa bu elbise kirli degil de kendi rengi mi?? Tamam anladım sen şık sade bişiler giyiyim demişsin ama; babaannenin sandıktan çıkan gelinliginin üzerine kuşak bağlamışsın da gelmişsin be kuzum. Bu soluk renkle şüphesiz sen de gecenin en sönük kıyafetlerinden birini taşımış oldun.











Jennifer Hudson: 5



Biri allahaşkına şu kıza, aklıselim bir modacı bulsun. Ya çok abartılı ya da hiç denecek kadar az ayrıntılı giyiniyor Güzel sesli Jennifer. Yahu bir kere bu elbise, fizigine hiç gitmişmi güzel yavrum? seni çok seviyorum, sempatik buluyorum, gel ben giydiriyim istersen.. Ama bu elbise, o lala .. olmamış. Gögüslerin korkunc gözüküyor sanki elbisenin üstü her an patlayacak! yok yani, vasat diyorum, hatta belki de 5 çok bile, biliyosun dimi Jenny?













Cate Blanchett : 5,5


Her törende en en en ennn güzel giyinen oldugundan mı bilinmez, bu seneki kıyafetini hiç sevmedim. Sevemedim sarı saçlım, sevemedim Galadriel im. Hamilesin tamam biliyorum ama o korkunc kolye mi, yakanın parçası mı belli olmayan o şey ne? Biyerine bişey oldu da onu mu kapadın? Hem neden saten giyiyosun ki sen hamile isen.
Elbisenin rengi ve sendeki karizma hatrına 5 bucuk bak, yoksa baska bişiden degil.









Amy Adams : 6


Bu kızcagız pek şeker, pek hoş. Manhattan da sihir filminde kuşlar
gibi cıvıldamasından hatırladınız herhalde kendisini. Giydigi elbiseye de elbisenin açısından lafım yok. Renk seçimi süper, tenle saçlarla çok uymuş. Amma velakin gelin görün ki bu kesim bu duruş amy hanım kızımızın incecik fizigini kalın, boyunu da bodur göstermiş. Yani elbisenin güzelligi şıklıgı kadar insana yakışması da önemli... yakışmamış. Halbuki biraz daha uzun bir gövdede ve daha geniş bir gögüsle şahane olabilirdi bu elbise. Elindeki çantacık da çok güzelmiş bide...








Yazımız Katherine Heigl ile devam edecek....(ulan tam magazin programı gibi oldu valla :)) bozdu beni bu blog işi.
























You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim