Kürk için Öldürmeye HAYIR!

  • Şubat 13, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments


Aynı pırlantalar ugruna harcanan hayatlar gibi, kürk için öldürülen hayvanlar da yıllar yılı göz ardı edildi.

Sen burda takıyosun pırlantayı, giyiyorsun kürkü, ama insanlar ve hayvanlar ölüyor. Sorgulamadan yaşıyorsun. Ayıp degil mi bu? Umursamazlığınla, alıcılıgınla, bu günaha ortaksın.

Kürk için sırf foklar degil, kedi köpek de öldürülüyormuş, lütfen okuyun.

http://www.kurkehayir.gen.tr/haberler.htm

Olimpiyatlara hazırlanan Çin deki vahşeti bilin, ve herkese öğretin. Sessiz ruhların sesi olalım!
Çin'i protesto edin.

O kadar duygulandım ve üzüldüm ki, o kadar sinirliyim ki.

Engel olamıyoruz ama Seslerini duyurabiliriz belki. Ve bu vahşeti herkes öğrenirse engel olabiliriz! Kürk vahşetine hayır! Kürk palto giymek için hayvan öldürülmesine göz yumanlara lanet olsun.

Lütfen kürk almayın ve alanları da uyarın. Aslında sırf kürk degil, çin den ve bulgaristan vb.den gelen pek çok tüylü anahtarlık vs. nin üzerinde de kedi köpek tüyü kullanılıyormuş. Dikkat!!!!

Hayvanların da yaşamaya hakkı var. Onların hem kürklerine hem canlarına göz dikmek, CANAVARLIKTIR. Bunu yapanları Allah'a havale ediyorum.

Kürkü için öldürülen Hayvan'ın şiiri

Tüylerimi istiyorsun,
Kürkümü.
Senin degil
Hakkın olmayanı alıyorsun

Konuşamıyorum
Bagıramıyorum
Anlatamıyorum
ve
sen gelip beni öldürüyorsun
Kürkümü almak için
Onu başkalarına satmak için
Benim olan şeyi
benden almak için
Canımı alıyorsun

senden güçsüzüm
Ama yaşamayı biliyorum
Yaşamaya yetecek kadar aklım var
Seninle mücadele edecek kadar yok...

Beni öldürme
Bırak kürküm bende kalsın
Kürk giymesen de yaşarsın

Vicdanın da mı yok?
Hiç mi bakmadın gözlerime?
ben ve binlerce daha,
hergün ölüyoruz
Güzel ve mutlu kadınlar
kürk giyebilsin diye...

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim