Nintendo Wii

  • Şubat 06, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Sürekli oyun oynayan şu hasta insanlardan biriyim evet. Ama hep pc oyunları oynadım, bu güne dek. Daha dogrusu gecen haftaya dek. Geçen hafta birtakım talihsizlikler sonucu tatile gidemeyince bunun acısını wii alarak çıkartmaya karar verdik. Nintendo wii. Onu ne kadar sevecegimiz, nasıl baglanacagımız konusunda bir fikrimiz yoktu. (şimdi aklıma yuva aradıgım kedim geldi ve bütün neşem kaçtı aslında ve yazının bundan sonrası pörsümüş bir karanfil kadar canlı olacak ancak) Wii yi çok eglenceli bulduk. Super Mario Galaxy en basta biraz bu ne ya dedirtse bile süper bi oyun oldugu ilerledikçe ortaya çıkıyor. Aklınıza hayalinize gelecek her şekilde mario yu kontrol ediyosunuz. Topun üstünde, vatoz balıgının üstünde vs. vs. Şimdi bu wii yi 2 kişi oynamak için 2 alet gerekiyor kutudan çıkanlardan başka. Nunchuk ve remote. Yani şunlar bak. Sagda görüyomusun? Kutudan bunlardan birer tane cıktıgı için birer de senin alman gerekiyor. D&R dan aldım ben mesela. Remote 125 ytl, nunchuk ise 65. Nunchuk ne demek neye istinaden bu garip isim konulmus bilmiyorum. Neyse gelelim kutunun icinden cıkan oyuna. Kutunun üzerinde Sports pack included yazıyorsa çıkıyordur spor paket, tenis, golf, bowling felan var. Ama onların zevki oyun tecrubesi olan adama bir yere kadar yani. Ben Mortal kombat armageddon ve super mario aldım wii mizin yanına, hala da sıkılmadan oynuyoruz. Mehmet Fransaya gidiyo bi ay sonra, İşallah ordan biraz ucuza alma sansı olur çünkü bi oyun nerden baksanız 120 - 140 ytl ve bu cebinizin hoşuna gidecek bir rakam degil. Neden bu kadar pahalı ki? Anlamıyorum. Neyse ki D&R ve Bimeks gibi yerler arada bir stok eritmek için 3 al 2 öde tarzı kampanyalar yapıyorlar da biz de biraz daha kar edebiliyoruz.
Aha! wii ile ilgili önemli bir hatırlatma daha su olmalı, türkiyede satılan wii ler amerika veya japonyadan gelen oyunlarla calismaz. Sadece Avrupadan gelenlere çalışır, ona göre. Bu da benden size bir nintendo tavsiyesi. Gidin eglenin.

You Might Also Like

1 yorum

  1. ben guitar hero 3 hastasıyım wiide. arda'yla oturup günde bi saat filan çalıyoruz, muhteşem bişi.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim