Ay em lecind

  • Şubat 05, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Hani bazı filmler var ya, baya bir tantanası yapılır, gelmeden önce en az 5 kez fragmanını izlersiniz gittiginiz önceki filmlerde, vay be dersiniz, ne filmmiş, en can alıcı sahneleri konulmuştur fragmana, hikaye çekici gelir. Ama sonra izleyince anlarsınız ki hikaye zaten o fragmanmış arkadaş...
İşte Ben efsaneyim de, benim için ne yazık ki fragmanı kadar film dedigim bu gruba dahil oldu. Fragmanından ne eksik, ne fazla... Hatta tek başına dolandıgı sahneler çogunlukla sıkıcı. Şahsen Will Smith in oyunculugunu inandırıcı/başarılı bulmuyorum, belki de bu biraz gerdi beni filmde. Germek demişken, filmin belki de en büyük iddiası bu: geriliyorsunuz izlerken. Hem de gerim gerim. Fragmandan tek fazlası sonu bu filmin, onu da tahmin etmek çok zor değil. özellikle filme ikinci yarısında dahil olan bayanla will smith arasında bir elektrik olmadıgından, evet adam karısını çocugunu kaybetti, artık kadın da görmüyo bunun gözü, ölcek bu dedim. Sen ne anlarsın lan diyenlere, kışt diyorum. Holivud filmi bu. karı kız ayagı bitmiş adam, ölü adamdır. Yani efenim, öyle ahım şahım bi film degil, ama izlenir yani. ha illa ki on üzerinden not ver dersen 5.5 falan diyorum. temizse 6 da olur. Aslında benim film yorumlamam bile cok sacma.. teen slasher lara bayılan biriyim mesela, ne zaman imdb de izlerken eglendigim bi film görsem, ya 3 ya 4. bilemedin beş. o yüzden çok takmayın beni.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim