Notebook ... İddiasız ama Sımsıcak bir film

  • Şubat 14, 2008
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Sımcıcak, iddiasız, telaşsız, yavaş yavaş izlenen bir film notebook. İzledigim en etkileyici aşk filmlerinden biri. Belki izledigim en güzel filmlerden biri diyemiyorum, ama bunun sebebi benim aşk filmlerine çok itibar etmiyor olmamdır. Bu film, nasıl diyeyim, moraliniz bozuksa, yalnızsanız, kendi başınıza kışın battaniyenin altına girip, bir fincan kahve eşliginde yudum yudum izleyebileceginiz gibi bişey işte. Hele bazı sahneleri o kadar duygulu ki, isterseniz regl döneminde izlemeyin bayanlar... Bu bir kadın filmi, cidden. Bir erkek gözüne kadın gözüne gözüktügü kadar güzel gelmeyeblir, sıradan ve klişe diye elenebilir erkek gözlerinde... Hikaye o denli klişe ve sıradan ki, aslında haksız olmazlar. Ama filmde bir şeytan tüyü var işte, oyuncuları mı, renkleri mi, sahneler mi, bişeyler çok sürükleyici yapıyor bu filmi... Her sahnesini, şimdi bu olacak diye tahmin etseniz bile, sıcacık bir aşk filmi, ve boşa gitmeyecek 1 bucuk saat diyorum, izleyin notebook u yalnız, ya da sevgilinizle, izleyin.

Tüm sevenlerin 14 şubat sevgililer günü sonsuz olsun umarım...
Gerçek aşklar bitmeyin, gerçek aşıklar : Hiç ayrılmayın.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim