Ofiste Fitne Keyfi

  • Mayıs 21, 2019
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Isyerinde beni gercekten "cildirtan" biriyle ile calisiyorum. Kadin aslinda beni degil, herkesi deli ediyor. Once masum bi isim taktilar, daha beterini de taktilar hatta (terbiyem musaade etmeyecek) 
tele konferanslarimiz insanlarin Darth wader gibi hofur kofur ufleyip puflemesi uzerine kurulu. Kadinin sorunu su: micro management. Technical leadlerle calisiyosan birak islerini nasil yapicaklarsa yapsinlar. Tasklar bitiyosa nasil bittignden sana ne? Yok suraya email yazdin mi, yok bu dokumanin icindeki su kutuyu doldurdun mu. Havada protonlar noronlar carpisiyor insanlarin sinir krizinin kosesinde gezmesinden. Kadinin herkese tek tek otoriter bicimde soru sorusu, evet simdi sen, gel bakalim seni pislik, ne yaptin dunden beri?? diye dilini saklata saklata konusmasi, inanilmaz sinir bozucu. Arkadaslari n sirayla duygularinin bana patlatmasi ile anladim ki sadece beni deli etmiyor. Butun bir ekip olarak kadindan nefret ediyoruz. Cok guzel bir agile task sistemi kullaniyorduk proje icin. Cani istemedi, bunu biraktik ve bir excel dosyasina gectik. Excel ya!! Proje yonetiminde en son 1999 da falan kullaniliyodu herhalde. Mis gibi Jira'yi beceremeyip excel'e tasiyan bu cesur zihinle neler yasiyoruz siz dusunun yani.
Neyse gecen hafta Cef'le cebellesirken bu Toadette de ustumde tepiniyordu. tutturmus su dokuman ne zaman bitecek. ya lan haziranin sonuna kadar vakti olan bisey icin, ben dilim disarida cef'in batirdigini cikarmaya calisirken neden pesimdesin? emergency falan diye mail de gitti bunlara, sirf pisligine yapiyor yani pacoz. kan kokusu alan kopekbaligi gibi stres kokusu alan gelen bi tip yani. Dedim ki mudurume, buna email mi yaziyosun napiyosan yap, basimdan al!yoksa bogucam.
Valla yalanim yok, ben hep fesattim, ama galiba anne olduktan sonra bana boyle insanlardan ekstra bir nefret etme ruh hali coktu. Bu sabah icinde bir please bile bulunmayan, gicik bir emailinden sonra, dedim ki ulan toadette, sen misin beni sinir eden. ben altta kalir miyim. Gittim bu sabah usenmeden tek tek diger tech leadlere "plan dokumani nerede? linkini atar misiniz" diye mesaj attim. bilmiyoruz dediler normal olarak. her toplantida tepiniyor update edin diye ama kimsenin bunun dokumanini salladigi yok ki. Neyse Sonra masum masum buna gidip hey girl, jiranin yerine hazirladigin excel'i bulamadim. herkese de tek tek sordum ama kimse bilmiyor istersen bi circulate et dedim. ay bu cildirdi. nasilll oluuuur bunu ben hazirladdiim her gun update etmeniz lazim onuuu kutucuklar dolmuyorrrr blah blah sanirsin ki galaksinin yarisini jedilere vermisiz hey gidi hey. Ayak ustu sinir krizi gecirdi. Aglayacak ama sinirden o derece. Ben de son derece dusunceli bicimde, Tabii tabii zaten ben de toplantidan once update etmek icin ariyordum ama bulamadim bir turlu diye kafa salladim hay allah diyerek. Muhahahhaa. Su an keyifle kahvemi yudumluyorum. 30 dk sonra toplanti var kesin cingar cikacak nasil dokumanin yerini kimse bilmez diye. Fitne benden sorulur dostlar. Sen benimle bas edebilir misin be toadette. sen dur ben sana daha neler yapicam gostericem turkun gucunu. biz bu isin kaynaginda yetistik kizim, annelerimizin bi kas goz hareketi ile bi paragraf sey anlattigi anadolunun bereketli topraklarindan geliyorum ben len! her turk fitneci dogar kizim...

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim