igrenc bi pazartesi - cef part 3

  • Mayıs 13, 2019
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Cef bugun geliyor. Acayip kritik bir is yapicaz aksama kadar. belki gece eve gidemem. Ya baticak ya cikacak. Heyecandan surekli kakam varmis gibi gelen o his var yine. az evvel dba geldi, kadin diyo ki haftasonu sinirden uyuyamadim. valla ben de yine kakaya bagladim dedim, anlamadi. sonra aciklamaya basladim iste ne zaman heyecanlansam kakam gelir vs anlamiyor. universite sinavina girerken olmadi diye sorsam soramiyorum oss mi bilir ingilizler. allahim dunyanin nervous olmaktan en uzak yasayan milletine kaka gelmesi halini tanimlayamadim. hala gazdir o diyo. yemin ederim degil kardesim, neyse en son bir turkish boyleyiz, falan diye konuyu kapattim. Hala giderken merak etme, Cef var o bu konunun uzmani, daha once cok yapmis falan diyerek gitti. Ah su ingilizlik ve her seyin iyi ve lovely yanini gorme arzusu

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim