Cef macerasi part 2

  • Mayıs 23, 2019
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 0 Comments

Cef'ten haber geldi. Vallahi upuzuuun bir mail yazmis, deyyor ki "O kadar hayalkirikliklari icindeymis ki" yapamadigi icin, perisanmis blah blah. Sanki adam maili raki masasindan yazmis. Ulan pezo, Ocak ayindan beri top cevirip gol atamayan ben miyim? Isi yapmayi birak, planini anlatan bir dokuman gondericeksin insani verin artik mazbatami diye cildirma noktasina getiriyosun.
Elinde cantanla dolandirici gibi gelmis elimizi sikmissin, durumu yerinde inceledim, hicbir sorun gormuyorum bu upgrade olacak diye politikaci gibi bizi kandirmissin, gitmissin, ugrasiyorum diye haftalarca oyalamissin, sonra donmus "bu is olmaz" demissin. Simdi kim kimin hayalini kiriyor, sen dua et de bende pompali tufek yok.
oteki taraftan da bizim buradakilerden biri mail yazmis, o da hayalkirikliklari icindeymis, neden bitmiyormus bu is. Gercekten acaba taksicilerin yaptigi gibi ben de cekmeceye bi levye mi koymaliyim? Boyle herkesin hayalkirikligi icinde yuzdugu durumlarda, denkleme levye ilave etsem, acaba toplamayi yapip sonuca ulasir miyiz? Bel bolgesine etkili birkac dokunusla, insanlara islerini duzgun yapma tedavisi uygulayabilir miyim?
Seytan diyor ki cidden kap levyeyi, goster hayalkirikligi neymis. Hayalkirikligindan kemik kirikligina uzanan yollarda heder olmak istemeyisimdendir sususum arkadaslaaar, asaletimden falan degil, hanimefendiligimden hic degil, polis alip goturur, bunlarin yuzunden hapis yatacak kadin degilim ben ondandir durusum. Ama gercekten kayisi siyirma bir tik kadar yakin su an. Cildiricam, imdattt!

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim