Taşınmanın dibi...

  • Haziran 14, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 4 Comments


iki gündür giysileri topluyorum sanırım belimi sakatladım eğilip kalkmaktan.. 

ne zormuş toparlanmak. neyi götürüp neyi bırakacağıma karar vermek çok zor.
daha sadece 2 dev boy valize giysi doldurabildim: iç çamaşırı ve çorap hariç. daha bunun ayakkabısı var, çantası var... ayakkabılarımla çantalarımı nasıl götüreceğim? 

2 dev /bunlar doldu
1 orta boy
1 de el bagajı boy valizim var. 
2 de sırt çantası var..

ne yapacağım bilmiyorummm toparlanma işi bitmiyor bir türlü :((

You Might Also Like

4 yorum

  1. canişim arada yine gelir gidersin, şimdiden bütün yılın gardrobunu götürmeye gerek var mı? strese sokma kendini.

    ege style altın kural: en az 5 giysinle uymayan hiçbir aksesuarı (ayakkabı, çanta vs) götürme!

    YanıtlaSil
  2. nazar degmesin diye boyle olumsuz yazdigini umuyorum. bir heyecanlan yaa, boyle bir "yeni hayat, bakalim neler olacak , aman valizler de doldu ama canim sagolsun" de. sorununa bak, ayakkabilarinla cantalarini nasil gotureceksin :))))bir daha dusun bakalim oxford streeti, sence ayabkkabilarini goturmen gerekiyor mu ;))

    YanıtlaSil
  3. Everyone involved advertising online knows that building links is an essential section of success. There are lots of link building instruments available on the market, along with the list continue to grow so long as incoming backlinks are so imperative that you the life blood vessels of an on the net presence. You may build backlinks to your website oneself, use link-building software or even outsource the whole job.

    xrumer
    http://xrumerblasts.in/

    YanıtlaSil
  4. nilufer sana mail attım

    Ege, kızım ne stili ya. buldugunu geçiren bi insan var karşında :) seçenek bol olsun babında.

    ayrıca nilufer, mehmetin maaşıyla zar zor geçinicez ne oxfordu ne ayakkabısı :) dur ben bi iş bulayım

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim