Aranan ev bulundu

  • Haziran 29, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 5 Comments

Bugün şans bizimleydi. Facia derecede köhne, humble ve cosy demeye bin şahit isteyecek evlerden sonra, Oakhill diye bir emlakçı 2 tane güzel ev gösterdi bize üst üste. ikisini de çok beğendik. Daha uygun fiyatlı olanı direk tuttuk. Ama malesef kiracı taaa 20 temmuzda çıkıyor, evi de 5 günlük temizleme/bakım'a alıyorlarmış.

Burada kira olayları çok değişik. Eşyalı kiralık düzgün ev bulmak çok zor. Çok çok az var ve 1-2 günde hemen gidiyorlar. İnternetten beğendiğimiz ne kadar ev varsa hepsi gitmişti. Şehre çok yakın ama banliyo gibi olan yerlerde, dışardan nefis görünen bahçeli evlerin içleri acayip leş, eşyalar döküntü, beyaz eşyalar leş gibi. Refurbished falan demedilerse zaten.. evdeki herşey eski oluyor.

Bütün evlerde bütün beyaz eşyalar BEKO :)))

Bugün yazık öğleden sonra, bu beğenip tuttuğumuz eve karar vermeden 1 yere daha baktık. Yaşlı bir karı-koca imiş sahibi. Evden kiracı çıkmış bunlar da yeniden boyayıp düzeltiyorlardı kendilerince. Nasıl sevimlilerdi anlatamam. Evleri dökülüyor olmasa tutardım o derece sevdim onları :) ama ev malesef çok ama çok eski ve halıları leşti.

Halılar... burada bana en çok acı çektiren şey. Halıfleks dediğimiz şey heryerde burda. Apartman koridorlarından evlerin mutfaklarına kadar. Ve angutlar üstünde ayakkabıyla dolaşıyor!!!! Malesef bizim tuttuğumuz ev için de durum bu girmeden evel bir wash-clean ayrıca yaptıracağız.

Ev 1+1 ve işte burada...  Street View kısmından da bakabilirsiniz!!

Yani aslında şu an sadece emlakçıya administration fee verdik, ve bişey imzaladık. Eğer ev sahibi isterse ben bunları güvenilir bulmadım, evimde istemem diyip cayabilirmiş. O zaman para da yanıyor haliyle :)
Yapacak bir şey yok.. Memonun iş sözleşmesini verdik, falan filen. bir aksilik olacağını sanmıyorum.
Artık ev arama yorgunluğu bittiği için çok rahatladım. 2 gündür birbirinden gudubet evleri göre göre çok moralim bozulmuştu neyse ki Allah'a çok şükür beğendiğimiz bir şey bulduk

3 günde edindiğim bir bilgi kırıntısını paylaşmak istiyorum izninizle: İngilterede her şey, çok eski :))


bu da kaldıgımız otelden aşağının görünümü :)

You Might Also Like

5 yorum

  1. çok sevindim!!!gözünüz aydın..evi çok beğendim ben.en azından ağaçlar ve yeşillikler çok güzel.bizim gibi binalara bakmıyor evleri.
    bu anlattıkların bana harry potterı hatırlatıyor.bi yerden çıkıverse keşke..bak görürsen bi muggle tanıyorum kapınıza köpeğiniz olur de baride bende atayım kendimi sihir dünyasına.

    G

    YanıtlaSil
  2. "Ve angutlar üstünde ayakkabıyla dolaşıyor!!!!" XD

    YanıtlaSil
  3. bebişim çok sevindim :)) halıya takılma gari, bundan sonrası çorap söküğü gibi gelir!

    YanıtlaSil
  4. yerlesin de gelelim. ayrica yerlesin de gelin:))

    YanıtlaSil
  5. E hadi güle güle oturun :) Halı banyoda yokmuş neyseki (o da oluyormuş bazen).

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim