Bana sürpriz doğumgünü yaptılar yeyyyyy

  • Haziran 05, 2011
  • By Ova (Excuse My Reading)
  • 1 Comments

Aynen filmlerdeki gibi oldu :D
Eve geldim kapıyı bi açtım süpriiiiiiiiz diye fırladılar ben de annemlerden inmiştim don gömlek vaziyette. şoka girip 12-15 dakika kendime gelemedimm

ömrüm boyunca unutmayacagım ya süperdi :)


bu geceyi bana yaşatan arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler valla, ömrüm boyunca unutamayacagım bir hediye oldu :) Alfebetik sıra ile:Ahmet , Burcu , çağlar ,  mustafa  , Özge, Sevilay , Şerife : Teşekkürler!!

Ayrıcaaa kardeşim Naz ve kocam mehmete de kocaaman teşekkür ama keşke söyleseydiniz de üstümü değiştirseydim :D

You Might Also Like

1 yorum

  1. ceroşuuummm, keşke orda ben de olabilseydim! istanbul'dan çok ama çok sevgiler :)))

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim